No výborne nie len že sa už teraz cestuje na zlaté piesky na h...., ale treba spraviť ešte výluky, zmeny no tak to už klobúk dole na jednej trase pôjdem cez víkend pol dňa to už je teda cesta v PIČI
A dovod ??? nestaci ze tam bude L4 kapacitne posilnena ???
Ak som spravne pochopil vyluku , tak z karlovky pojde
L4 - interval 5/10 resp. 7-8 minut - ( nahrada za zrusenu L9 )
L5 - klasicky interval 15 minut
L12 - interval 5/10 minut ( nahrada za zrusenu L1 )
Motoricky Tedom na háčko, to viem, ale čo sa týka autobusov Tedom C12 G, tak tá nádrž je tak na prd uložená, že celé vozidlo stráca stabilitu a stáva sa tým nestabilné, ako je vodná posteľ. Solaris má nádrž kvázi vzadu nad zadnou nápravou, čiže stabilita je tam väčšia. Tedom C12 G ako aj Mercedes Benz O530 Citaro CNG majú nádrž nad prednou, nie príliš stabilnou nápravou. Zadok je tým pádom odľahčený a v zime keď napadne sneh sa môže stať dačo nepekné, nepočítajúc 1102-ku na Molecke.
To je vec toho ktorého vozu.. ja som šiel s viacerými prvokolónnymi a bolo to celé všetko tiché...dá sa nastaviť okrem teploty aj intenzita fúkania odtiaľ.. 0 - 1- 2.
s tými Sormi musím súhlasiť. Tiež mám skúsenosť iba s tými z 2.DP a nič nehrkalo, húsenka sa ladne vlnila po ceste. Akurát tá klíma vydávala príliš hlasný, nepríjemný zvuk. Ale to je možno vec názoru?
Musel si mat iba " stastie" , ja som siel už tromi SORmi z 2.DP (2842,44,49 ) a nehrkalo ništ , ani nepištal klb , vsade klima pustena . Najviac sa mi pacilo ked tetuška zahlasila v SORe na 83ke : "Ako dobre ze ma tento Mercedes klimu " ? ? ? Nedalo mi nezasmiat sa
Re #151592 Predator135: Suhlas , Tedom motoricky na prd a interierovo fajn , SOR uplne opačne. No nove TEDOMy 2111+ maju uz aspon odhlucnene motory akusticky od interieru. Ale verim Tedomu,ze svoje "muchy" vychyta casom a bude Number 1
Súhlasím s Tebou. Každý tu trepe, že lepšie Tedom ako SOR. Ja nikomu neberiem jeho osobný názor, že Tedom má lepšie usporiadanie sedadiel, lepšie sa v ňom cestuje, má lepšiu kapacitu alebo že má tichý motor... To všetko nech si každý trepe niekomu inému. Ja z vlastných skúseností viem, že Tedom: prevodovka trhá ako náraz vlaku do auta v plnej rýchlosti, retardér si robí, čo chce, motor neskutočne kúri i v lete, vetranie je tam spravené na dve veci (samozrejme tie zlé veci) a plynový pedál vôbec nereaguje na uhol stlačenia (akcelerácia stále rovnaká). Ale za to SOR: klimatizácia pre cestujúcu verejnosť, 5-dverové vyhotovenie pre rýchlejšiu výmenu cestujúcich, silnejší motor a lepšia akcelerácia, prevodovka netrhá skoro vôbec a keď tak tak veľmi málinko, motor, ktorý nevykuruje vozidlo odzadu až dopredu a vôbec nehučí a nenakláňa sa ako Tedom, s ktorým keď ideš 20km/h do ostrej zákruty máš strach, aby si sa neprevrátil. Stačí toľko?
Presne tak, mnohí nadávajú na Sor. Ale podľa mňa základný problém je v DPB, ktorý na detaily kašle, . Napr. pochybujem, že keby boli v Soroch namiesto tých "kuchynských dosiek" sklené priečky, DPB by to zruinovalo.
Uzamykatelná okna SOR samozřejmě umí nabídnout, ale za příplatek, a ten DPB zřejmě platit nechtěl. SOR je natolik flexibilní, že taková malichernost, jako uzamykatelná okna, pro něj nejsou problém.
2846 aj 2841 sú SORy s klímou...A nešiel som sa opýtať preto,lebo bol totálne naprataný voz a zo zadu som sa k nim neprebojoval!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lebo asi ho taka samozrejmost nenapadla a pripadny dealer na to neupozornil.Polozme si otazku inak.Preco vyrobca automaticky nedodava okna s uzamykanim ked je voz vybaveny klimou??Hmmm?Myslim ze logicky by to mal robit.A nie aby niekto musel mysliet na to,ze hop,tam je klima,tam musime objednat uzamykatelne okna.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133