Prvý bočný informačný transparent by mali nastaviť ako na Ikaruse 283 (predný) prekáža tam priečka ale to si za tie 3 mesiace montovania nikto nemohol predsa všimnuť.
tych sorov bez klimy je snad 20 (vsetky petruzalske), nie?
naco potom tolko spekulovali s klimou, ked im zrazu zdviha naklady? aby to vyhral SOR? sme tu mohli mat vyrazne lacnejsie solarisy namiesto toho ? tie SORy posobia vnutri mimoriadne stiesnenym dojmom, ked tam ludia aj stoja......
Tak som mal aj ja to stastie, ze som siel v NBcku a musim povedat, ze az na tu no.ev.diho dosku by to v pohode obstalo aj oproti capacity (verzia s klimou). Len mi vadi ze zatvaranie okien je take "nahle" - trosku potlacis a plnou silou sa to zavre az mas pocit, ze sa rozbije ?
A inak vlciaci su fakt sprosty ? Ked som vystupoval v 88 na Ekonomke, tak otvoril okno, nato nejaky mlady hned zavrel a pocul som uz iba "Co to robis ty ch*j?" "Vsak je tu klima milostpani" ?
Čo ma na NB-čkach prekvapilo je že nezmenili zvuk zatvárania dverí ale ostalo tam to známe LILILILILILI ? . A otázka NB ma predné koleso menšie kvoli tomu aby mu šla dať papuča? Lebo iný zmysel v tom ozaj nevidím.
Nestačí blokovač, nestačí signál, nestačí slimačie tempo zatvárania dverí, musí byť aj fotobunka, veď dynamika v súčasnej dobe už nie je módna a samozrejme, že je nebezpečná. ☠
Sorry, ale keď si mám vybrať medzi novým výťahom, ktorý pred zastavením pomaly spomaľuje, až nespomalí úplne, podskočí, porozmýšľa, či dvere vôbec otvorí a starým výťahom, z ktorého môžem vyskočiť v sekunde zastavenia, vyberiem si ten starý.
No ja som dnes isiel v 4902 a aj ked ludia stali pri dverach, tak bezproblemov zavrel dvere. Nedaju sa vypnut u vodica? Lebo viem, ze ked niekto stal aj pomaly pri drziaku v 4901 zo zaciatku, tak sa nedali zatvorit. Inac by si to mohli napisat na dvere ako je to v 4901. Tam si uz zvykli, ked si to precitali.
Zdravím.
Bol som teraz dáky čas mimo BA, tak by ma zaujímalo že koľko CapaCity je už v premávke? Dúfam že sa nepotvrdia tie reči že ich ide dealer odpredať do Maďarska ?
Na 68 heavy delays, lebo fotobunka, ale snad to nezacne nejaky iniciativny blbec davat prec/deaktivovat, najlepsie bude to dalej pouzivat a ludia si casom zvyknu. Akurat by to chcelo nejake nalepky (idealne nie styl "kazdy vodic si spravi vlastnu").
dnes som mal možnosť sa prvýkrát previesť novými SORkami v Bratislave. Keďže som z Nitry, môžem porovnávať. Nitrianske SORky sú po roku a pol v celkom prijateľnom stave (píšem ako cestujúci, technický stav neviem posúdiť), takže si myslím, že za tie peniaze je to primeraná kvalita. Veľmi oceňujem klímu v BA SORke - v Nitre v SORkách absentujú a je to citeľný rozdiel. Ocenil by som však, ak by sa v BA nedali z tohto dôvodu otvoriť okienka, pretože ľudia ich otvárali a tak sa klíma trochu míňa účinku. Inak, zvezenie je to príjemne, dokonca sú mi SORky ako cestujúcemu o trošičku sympatickejšie ako nitrianske Van Hooly (aj keď, pre objektívnosť treba dodať, že ide o prímestské, trojdverové prevedenie vozidiel).
Veľmi sa teším, že prichádza na takúto obnovu vozového parku a verím, že po mňa na zastávku príde väčšinou už len SORka alebo Mercedes a že TAM Bus s asi najvyššími emisiami na svete alebo rozheganá Vrakosa budú už čoskoro minulosťou ?
Držím palce.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
keyboard
dnes som mal možnosť sa prvýkrát previesť novými SORkami v Bratislave. Keďže som z Nitry, môžem porovnávať. Nitrianske SORky sú po roku a pol v celkom prijateľnom stave (píšem ako cestujúci, technický stav neviem posúdiť), takže si myslím, že za tie peniaze je to primeraná kvalita. Veľmi oceňujem klímu v BA SORke - v Nitre v SORkách absentujú a je to citeľný rozdiel. Ocenil by som však, ak by sa v BA nedali z tohto dôvodu otvoriť okienka, pretože ľudia ich otvárali a tak sa klíma trochu míňa účinku. Inak, zvezenie je to príjemne, dokonca sú mi SORky ako cestujúcemu o trošičku sympatickejšie ako nitrianske Van Hooly (aj keď, pre objektívnosť treba dodať, že ide o prímestské, trojdverové prevedenie vozidiel).
Veľmi sa teším, že prichádza na takúto obnovu vozového parku a verím, že po mňa na zastávku príde väčšinou už len SORka alebo Mercedes a že TAM Bus s asi najvyššími emisiami na svete alebo rozheganá Vrakosa budú už čoskoro minulosťou ?
Držím palce.