Reply on: Vladimír #15081:
K pokryvaniu nakladov na materialy a podobne. DPB aj ked je komandovany mestom nie je ziaden socialny ustav, ale firma, takze veskere svoje aktivity musi podriadit zisku resp. zvyseniu trzieb a trzby zvysy zvysenym poctom cestujucich. Bohuzial v BA je postoj ludi k MHD taky, aky je - nikdy nevies kedy pride, kadial pojde a ci vobec dojde na miesto urcenia. Ja viem, ze mnoho z vas je tu dopravakov, tak sa preto neurazajte, je to realita s ktorou by sa vas management mal zacat urychlene vyrovnavat. Ludia proste nemaju chut, pouzivat v BA MHD, pokial vyslovene nemusia. Netvrdim ze Praha je plna nadsencov MHD, ale minimalne tu ludia citia, ze DP sa snazi im robit sluzby a vyjst v ustrety a MHD tu ludia rozhodne vnimaju daleko pozitivnejsie a o to ide. Tadialto vedie cesta k zvysdeniu trzieb. A kazdy spravny manager vie, ze k obchodnemu uspechu sa dostane cez marketing - nemusi ist priamo o reklamnu kampan, ale veci ktore DP Praha robi svedcia o tom, ze to ide aj bez vyhovoriek. A ked niekdo v BA povie, ze nie su prachy tak neskutocne klame, pretoze sa ani jednym jedinym kusickom nikdo z managementu tie prachy nesnazi zohnat a v tom je problem. Prestante nariekat a zacnite chapat, ze v BA je hromada ludi co MHD proste NENAVIDIA A MAJU DOVOD!
si
A naozaj to to tu pri takomto vyvoji dopadne asi tak, ako ked teraz planujem ist s babou na chatu a aj ked som zastanca verejnej dopravy, tak uvazujem asi nasledovne: ak pojdeme 2ja autom, vyde nas to rovnako ako vlak a nemusim slapat pesi hore na chatu. Ak zoberieme este dalsich 2ch do auta, vyde nas to na polovicu... Takze je rozhodnute a urcite nepojdeme verejnou dopravou... A mnoho ludi toto iste moze praktizovat aj v meste a ako to potom vyzera si iste vies predstavit... a ked k tomu priratas este pomalost a nepohodlnost verejnej dopravy (a kolisat sa ti voz na 1000ke bude urcite viacej, ked mas zakladnu s mensou plochou), s ktorou nic nespravis kvoli pomalosti a vzajomnej previazanosti obnovenych a neobnovenych usekov....