Este k porovnaniu IAD/MHD: Pouzivanie auta v meste je vyhodnejsie, pokial sa este stale najde dost ludi, ktori ho nepouzivaju. Predstavte si, ze by vsetci presedlali z MHD na auta. Kolko investicii by bolo potrebnych, aby sa vobec dalo autom po meste pohybovat. A ako by to tu vyzeralo. Preto si myslim: Aj ludia, ktori cestuju autami by mali podporovat kvalitnu MHD (aj financne), aby pre nich na cestach zostalo dost miesta.
. Vyhoda auta nie je v tom, ze sedis (to dokazes aj v MHD), ale v case. Konkretne v BA mhd som sa nedostal nikdy (aby sa to nebralo absolutisticky, 99% pripadov)rychlejsie mhd niekam, ako autom. Cesta praca - domov (autom 10min, MHD min35 - 50 - podla stastia pri prestupe). Samozrejme, ze sa to moze lisit, niektori maju stastie, ze byvaju a pracuju tak, ze mhd je skutocne vyhodnejsia, alebo mozu ist pesi.
si
A naozaj to to tu pri takomto vyvoji dopadne asi tak, ako ked teraz planujem ist s babou na chatu a aj ked som zastanca verejnej dopravy, tak uvazujem asi nasledovne: ak pojdeme 2ja autom, vyde nas to rovnako ako vlak a nemusim slapat pesi hore na chatu. Ak zoberieme este dalsich 2ch do auta, vyde nas to na polovicu... Takze je rozhodnute a urcite nepojdeme verejnou dopravou... A mnoho ludi toto iste moze praktizovat aj v meste a ako to potom vyzera si iste vies predstavit... a ked k tomu priratas este pomalost a nepohodlnost verejnej dopravy (a kolisat sa ti voz na 1000ke bude urcite viacej, ked mas zakladnu s mensou plochou), s ktorou nic nespravis kvoli pomalosti a vzajomnej previazanosti obnovenych a neobnovenych usekov....