Reply on: S499.1023 #150883:
Za predpokladu, že vlak jazdil využívaný (tak ako písal), nemalo zmysel tie vlaky na treti Trenč. Teplá - Nemšová rušiť. Jazdili tam 810/811 a náklady na prevádzku 810/811 sú po celom Slovensku rovnaké, takže ak boli tie vlaky vyťažené tak sa dala slušná časť nákladov vykryť z prímov z cestovného. Mohli by železnice niektoré vlakové spojenia obnovovať aspoň skúšobne na dobu 4-6 mesiacov a zistiť vyťaženosť, lebo zaviesť niečo pre skúmanie vyťaženosti a nechať to rok jazdiť bez cestujúcich je somarina. V tomto by nebola od veci väčšia flexibilita dopravcov robiť zásahy v CP aj behom roka. Nehovorím o veľkých zmenách, že prekopať celý GVD, ale napr. zavedenie spojov tam kde sa to pýta a autobusy nestačia.
Trolleybus
- DPB o premváke historickej električky na svojej stránke neinformoval
- cestovné poriadky na zastávkach neboli, jediný cestovný poriadok bol na zastávka Národné Divadlo a aj ten obsahoval chyby
- DPB neprirpavil pre cestujúcicjh žiaen materiáli o historickej električke hoci by stačilo prefotiť tie čo sú vo vitrien a rozdávať ich príapdným záujemcom