No do Dúbravky vtedy premávala aj L1.
Btw keď sa u električiek prešlo na jednotný interval v celej sieti (dá sa pohľadať tu v histórií) tak to bol celodenný 12 minút, ako teraz. Až zmenou z februára (alebo marca?) 1997 sa prešlo na interval 10minút v špičke, 15 v sedle. Vtedy sa zrušila L10.
na Vajnorskej jazdili linky : 2,4,6,10 a 14, neskôr zanikla L14 (cca začiatok 90. roky), potom zanikla aj L10, keďže na L2 a 10 premávali sóla, tak sa vytvorili na L2 dvojičky. Neskôr sóla zmizli aj z L8 a začali tam jazdiť Kačice.
Ten interval bol preto taký hustý lebo ak sa dobre pamätám tak v pracovné dni jazdili električky v intervaloch 10/15/10 čo bolo 18 spojov v špičke na hodinu pri troch linkách na radiálu (v KV to bolo 18 + 12).
Pán kolega, netrepte nezmysly. Linka 12 mala špičkový interval 4 minúty, jazdilo na nej 24 poradí. 11 neviem, tú som tak často nejazdil ale mala tuším 16 poradí v špičke, takže tiež tak nejako.
Občasná trvalá zápcha pri Tresku bola spôsobená saturáciou trate na Špitálskej.
no.ev.di.