Reply on: Andy #148364:
Ešte keď som ja robil to, čo robí 2xT3SUCS dnes, 2xT3SUCS vysvetľoval frekventantom v autoškole, že najvačšie svine sú električkári ? a k hláseniu bola k dispozícii akurát tak kožená huba a palubný rozhlas, tak som sa celé šichty bavil tým, že som hlásil v niekoľkých jazykoch zastávky, nasledujúce zastávky, možnosti prestupu a rozne zábavné hlásenia typu "ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají - stand clear off the doors - kérem vigyáz, az ajtók zárodnya - zurueckhalten, der Zug faehr ab". Tibor sa ťa teraz pokúsi uslovíčkariť bigotným výkladom zákona ale može ľahko naraziť - neverím, že sa celý život počas jazdy nenapije, neobzrie za babou, nezamyslí nad tým, čo bude doma na večeru - a na rozdiel od týchto činností by možno bol veľmi prekvapený závazným výkladom MDPaT, či je hlásenie informácií činnosťou súvisiacou s vedením vozidla alebo nie...
2xT3SUCS
keď viem o odklone, samozrejme zastávku PRED ním cestujúcim poviem...
nepovedal som, že je problém niečo oznámiť.
pri vychádzaní zo zastávky podľa teba nemá vodič nič dôležité na prácu? a pri jazde medzi zastávkami tiež nie? a pri vchádzaní do ďalšej? a keď príde k nehode, nebude označený za vinníka, lebo cestujúci ochotne dosvedčia, že sa venoval niečomu inému? hm?
vodič je od toho aby viedol vozidlo, nie aby počas jazdy obsluhoval hračky!