Neviem, či to miesto poznáš, ja tam ako vodič IA radšej takmer zastavím, pretože, na to, aby sa napríklad mamička s kočíkom (ktorých tam v čase apríl - september chodí naozaj dosť) pozrela, či môže prejsť, musí vykonať dosť nebezpečný manéver....
Ak je miestna úprava v rozpore so všeobecnou, platí miestna. V prípade nejakého vbehnutia by to ale určite prišili napoly trolejbusárovi a napoly vodičovi auta ? .
Inak umiestnenie parkoviska pre trolejbusy pri Vojenskej nemocnici je košér?? Už som tam parkát išiel a trolejbusy tam niekedy stoja aj časťou vozidla nad priechode pre chodcov. Je to nebezpečné pretože tam nie je vidno za trolejbus a je malý reakčný čas v prípade vbehnutia... Nemá byť náhodou pred a za priechodom nejaké miesto voľné?
Tá trať bude mať zmysel len ako manipulačná pre výjazdy z Hroboňovej smer mesto. Radšej by však mali spraviť druhú stopu Vojenská nemocnica - Patrónka.
viem, písal som o napojení, aby bolo zvýraznené, odkiaľ,
ak sa k tomu pridá ešte zámer viesť do KV T-linky okolo intrákov, tak doba jazdy do centra +cca 6 - 8 min.
v dokumentácii pre ÚR to nie je, v ÚR to nie je a ja nie som účastníkom konania,
pochybujem, že by sa našiel niekto ďalší, kto si ten nedostatok všimol alebo kto bol kvôli tomu osobne jednať v IPR,
podľa toho, čo vidím v dokumentácii, je zrejmé, že mne sa ich nepodarilo presvedčiť, podobne ako nezmenili návrh na Pražskej v úseku od Sokolskej smerom na Brniansku, rovnako sa vykašľakĺi na sľub ich GR ohľadom prístupu cyklistov,
taktiež sa vykašľali na smerovanie jednosmeriek medzi Žabotovou a Jeleňou, na iné umiestnenie zastávky MHD na Šancovej v smere na Račianske,
je toho toľko, čo nechali nepovšimnuté, napriek pripomienkam, že to vyzerá na ignoráciu záujmov verejnosti, to platí rovnako pre IPR, ako aj stavebný úrad a osobitne oboch šéfov,
nové vedenie mesta si po právoplatnosti ÚR bude môcť navzájom fúkať kockový cukor do miest pod chrbátom, ak sa mu to podarí,
zmluvou o budúcej zmluve, ktorú uzavrelo terajšie vedenie, bude nové vedenie držané tak pevne pod krkom, ak nie až pod pásom, že ani necekne, aby sa nezadusilo od zmluvnej pokuty a náhrady škody, úšlého zisku a čo ešte všetko by IPR vymyslelo,
práve kvôli voľbám to mala MČ "odročiť", ale to by tam nesmel byť úžasný tandem a bezbrehá ťúžba zanechať po sebe pomníky osobnej slávy,
Ťahať tak 207 je zvrátené už len preto, že jazdná doba centrum - Molecova by bola okolo 20 minút, čo je oproti cca 10 minút električkou absolútne nekonkurencieschopné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto