To "pre mna za mna aj Jozko-Mrkvicka-Test" ta prejde ked po tebe oznacovac zacne vrieskat "Neplatna operacia, prilozte kartu znova" a na transparente bude pisat uplne blbosti ?
dajme tomu, že necháme oblbovať, že nemáme peniaze, tak by som uznal, že kupujú len SORky. ANTI-vsetko ista som preto, lebo si nečítaš celé moje príspevky a musím tu tebe a ešte pár týpkom všetko vysvetľovať aspoň 2-3x a potom to vyzerá, že v kuse spamujem... a aj tak to nepomôže.
Inak vraj BID začne "usádzať" koncové zariadenia pre tarifno-inf. systém od aprila až do oktobra... a "inštalácia" prebehne v novembri a na začatku decembra (tiež neviem čo to má znamenať. Podľa tohto tam demontujú označovače, usadia nové a do 13. decembra budú nefunkčné, lebo tak to píšu.) ?
možno sú na ceste kto vie... aj napriek tomu, že som taký ANTI-SOR-ista, tak vzhľadom na situáciu ako sme na tom finančne by uprednostnil 140 SORov a NULA ks Capacity, ušetrilo by sa a boli by peniaze na druhú t-bus stopu na Patrónke možno aj, alebo na ďalších 10 SOR NB 18 CITY. Inak nie je tam trošku podoba v tom prednom čele radu NB a Ikarusov 4xx?
hmm, kľudne tender ktorý vyhral SOR mohol byť na 100ks + 50ks opcia a bolo by po probléme, aj keď Capacity už dodal prvé vozidlá a SOR akosi nič, či DPB ešte nezadal SORu príkaz na výrobu?
Ad. KE: Ako som uz myslim napisal, nie je to len o pocte NP vozov, su aj ine parametre. Na priklade BA vs BB: Je ine ist klbovou Karosou vo vynikajucom stave po plynofikacii a ine ist polorozpadnutym vrakom co SAD ZV nasli niekde v CR... Preto som napisal ze BA ma lepsi vozovy park ako BB aj ked v autobusoch ma mozno percentualne menej NP vozov.
kiežby také porovnanie napadlo aj ľudí na magistráte a v DPB tak sme tento rok nemuseli škrtať z plánov čo sa týkalo opráv tratí a nákupov nových vozidiel. Trebars mohlo za tie peniaze byť prepojenie t-bus trate z DD na Patrónku
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki