Problem je najma ten ze na forum sa da pisat z Citelisu medzi 50 babkami, frormalny list na magoriat uz nie a doma mam zas ine priority. Keby slo o nieco vacsie tak si ten cas najdem...
Ja v tom nevidím problém, ale nestačí tuto kecať na fóre - treba to naformulovať a zaslať ako návrh na magistrát, Cc Doravnému podniku, a následne podľa potreby zverejniť odpoveď.
(Ak si náhodou nevedel, tak na magistráte sa veľmi tešia, keď dostávajú návrhy týkajúce sa zmeny prevádzky semaforov či iných dopravných riešení).
Vyzerá to tak, že to potrubie prasklo zhruba na úrovni autobusovej zastávky Pekná cesta v smere do mesta (asi 20 m pred ňou). Prechádzal som tadiaľ okolo 15.00 a to tam už žiadna voda nestriekala, ale od tohoto miesta až po zastávku Černockého je jarok popri trati - okrem zopár krátkych úsekov - ešte stále zaplavený vodou. predpokladám ale, že je to už len zlomok toho, čo tam bolo, podľa vzhľadu trate je zreteľné, že voda bola vyššie. V tom úseku pri peknej ceste je potrubie odkopané a tento pomerne hlboký výkop priamo susedí s traťou. (koľaj v smere do mesta) V opačnom smere (do Rače) v tom čase prešla rýchlosťou kroku jedna električka. Zrejme sa už chystalo zasypanie výkopu - na mieste bolo aj vozidlo so zeminou a štrkom.
Tak v prvom rade, velka pochvala vodicom X3 a elektriciek za to ze sa v 99% pripadoch pri Vozovni Krasnany pocas vyluky vzorne cakali.
Zial som bol aj svedkom pripadu kedy vodic X3 odisiel s prazdnym vozom prave vo chvili ked prichadzala L16, ktorej cestujuci potom museli niekolko minut zbytocne cakat. Zaujimalo by ma preco to urobil..
? to by museli zrušiť celú hlavnú stanicu ? čo takto keby policajti aj niečo užitočné robili a tie exempláre čo špatia celé priestranstvo stanice odpratali? Predsa ak niekde na lavičke sa za bieleho dňa vyvaľuje smradľavý, opitý a pomočený asociál tak nie je všetko v poriadku. ?
to by som aj ja rád videl, len ako to spravia keď pri Vlasteneckom má byť otočka? Tam asi nejaké nadvihnutie električkovej trate nespravia, takže bude treba trošku električkovú trať poslať nižšie a cestu vyššie. Ja dúfam, že všetky križovania budú mimoúrovňové.
no ja dúfam, že estakáda bude len po TPD. Zaujímalo by ma riešenie križovatky Jantárova x Rusovská cesta pri Vlastneneckom nám., že ako to budú tam riešiť či mimoúrovňovo alebo úrovňovo, príp. či sa zmeny dotknú aj Chorv. ramena v danom mieste.
A v ktorom useku ma byt estekada ??? ci to sa este nevie ??? Estekada by bola vhod jedine od Stareho mosta k TPD a potom dve mimourovnove krizovatky nad cestou pri Technopole , a pri krizovatke Jantarova/Rusovska cesta .
zatiaľ čo NP elina je žiadaná vec, estakádny variant je výmyslom diletantov na MiÚ Petržalka, ktorí nevedia čo od dobroty... Smutné je, že ešte koľko ľudí to vie zhltnúť také nechutné sústo. Asi nikto z nich nebol Brne ešte nikdy a nešiel tam nikde električkou (Starý Lískovec, Líšeň, Bystrc)
Mne teraz napadá 144, kde mal vodič po každom kole na Kolibe asi 22 minút.
Na 24-ke je to ako - väčšinou tam vodiči na konečných ako dlho prestávkujú? Koľko robí prejazdov - na linky 23 a 26?
Dlhšie prestávky vodičov odhadujem ešte aj na 36 (vďaka dvom vozidlám) cez víkendy pri Tesco Lamač 29 minút, 38-ka na Patrónke 17 minút, 43-ka v sedle na Patrónke 30 minút.
Tipujem, že zaujímavá je v tomto tiež 156-ka - po každom kole 17 minút, v čase čerpania povinných pracovných prestávok viac.
PS: Neskracujte to prosím o vyrovnávací čas. Mne ide o jednoduché porovnanie, na korých linkách vozidlo strávi najviac času prestávkovaním, teda kde je vodičom sveta žiť. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
toto je sen ľudí z MiÚ Petržalka ?