Reply on: si #14518:
Vzhľadom na dosť záadný rozdiel medzi špičkovým príkonom električky a trolejbusu je to skôr presne naopak - T-busy by utiahli existujúce napájacie siete, el. určite nie. Žiadne T vedenie sa na existujúce E stĺpy po most Lafranconi už zavesiť nedá, už aj tak sa stĺpy nakláňajú...To, čo majú železnice vonku, je tzv. zosilňovacie vedenie a nie základné napájacie káble. Okrem toho by to vyzeralo v mestskej zástavbe vrcholnew neesteticky.
I.
Papyr
porovnal som, kolko ma BA penazi v porovnani s PO, pretoze tieto udaje su mi dostupne.
porovnal som, kolko maju BA a PO obyvatelov, lebo to mi je zname.
porovnal som, aku maju MHD, lebo aj to mi je zname.
nechcel som tym vyprovokovat diskusiu, preco BA a PO dostavaju od statu tolko, kolko dostavaju, ale co s tymi peniazmi robia, teda preco ma Bratislava s miliardou od statu rocne horsiu (a vyrazne) MHD ako Presov so 100 milionami od statu rocne.
Este by som pre absolutne porovnanie potreboval pocet vozokm a pocet prepravenych osob za urcite casove obdobie, napr. pracovny den alebo povedzme rok 2002, pretoze sa moze stat, ze v uvedenych mestach je nerovnakou mierou vyuzivana MHD, pretoze sa moze stat, ze v intenzita premavky MHD zavisi na velkosti mesta nelinearne.
Ale ak rozsah bratislavskej MHD je v rozmedzi 5kratrozsah v PO az 10kratrozsah v PO, jedna sa o nerozumne hospodarenie s financiami v BA. A to bez ohladu na to, z akeho dovodu im boli financie poskytnute.