Reply on: Papyr #14561:
tak keď to vieš, tak prečo dávaš zavádzajúce informácie. Veď to je potom neporovnateľné. Asi si nepochopil čo som tým myslel. Ak ti dá štát peniaze na jedného študenta, dôchodcu,... Tak je jedno koľko má dané mesto obyvateľov. Predsa je percentuálny pomer dôchodcov a študentov(tým myslím od 6 rokov až po ukončenie školy). Bratislava má 480 tis. a Prešov 50 tis. (neviem presne) obyvateľov. Lenže do BA prichádzajú ešte študenti z celého Slovenska a neviem prečo by hl. mesto Bratislava mala vyrovnávať tieto straty zo svojich peňazí. Na to je tu štát. Ak by boli týto študenti umiestňovaný do Prešova, tak by Prešov mal vyššie dotácie. Takisto treba percentulne vyjadriť počty študentov a dôchodcov v danom meste. A v BA sa denne pohybuje okolo 700 tis. ľudí. Naozaj porovnávaš neporovnateľné. Ak by si si zohnal presné čísla, tak by sa to dalo ale inak nie. Mohol by si mi napísať údaje o prešove, trebárs aj na mail. Myslím presný počet obv., dĺžka liniek, zvlášt Tr a bus a rozpočet mesta i DPMP.To all: Mimochodom, mama mi hovorila, že jej kolega niekde čítal hodnotenie miest z pohľadu pre turistov a Bratislava v tom vyšla lepšie ako Praha. Ešte sa pokúsim zistiť, kritéria,... Vlastne celý ten článok. (prvé miesto Zurich)
J
m@rtin: Ja si tiež myslím, že by niečo také pomohlo. Že treba poukázať, na také veci ako, že 91 a 191 vypravuje 1 kolóna, pričom nabližšie je štvrtá. A tak to by sa dalo ísť od linky k linke, od problému k problému. Samozrejme, nie všetko je vina DPB, ale povedzme si pravdu, veľa toho je vina DPB. To že si vydržujú zbytočné zastávky, keď o 150m ďalej je ďalšia - (vozovňa Krasňany, Budatísnka, Znievska(pri nich bývam, stačila by jedna) - to všetko sú zbytočné rozjazdy a zbytočné prachy) Samozrejme nie je to len o tom, ale aj o tom. Ten čo bol na schôdzi (neviem ako sa volá)povedal, ( a ja mu verím) že nie je problém v nekvalitnej práci, lebo keď niečo spravia tak je to dobré (myslím ÚD), ale v tempe práce.