Vie mi niekto povedat ake stupne prevadzkovej udrzby elektriciek existuju v BA? Pocul som daco o KP, SP a VP. Zaujimalo by ma po kolkych km ide elina na konkretny stupen udrzby a taktiez co vsetko sa na jednotlivych stupnoch kontroluje, opravuje a vymiena.
Len stale celkom nechapem podla coho sa urcila vyska transferu, posledne roky sa len valorizuje.
a vsimam si, ako zvlada suprava T6 jazdu do/z kopca v Dubravke, kde je prevysenie stupanie mensie. (teraz pliz zabudnime ako co slape v Brne a Prahe - tam je asi ina udrzba, alebo co, neviem, berme v uvahu status quo v BA). Uvediem jeden priklad zo vcerajska. Mal som supravu 7931/32 tusim (nechce sa mi pozret, ale to je detail). Zamerne som si vsimal ako to slo, ked bola prazdna, poloprazdna a plna. Rozbeh ako prazdna zvladala, ale bol to pôrod na moj vkus (zastavka Svantnerova). Ked bola plna, tak som uvazoval, ci nevystupim a nepomozem jej tym, ze ju potlacim. No ano, rozbehlo sa to, ale AKO ! Brzdenie - ci plna, ci prazdna - brzdy mala tak na hovno nastavene, ze ak som chcel zastavit pri terciku, tak som musel zacat brzdit uz pri Saratove.
teda vo velkom.
J
m@rtin: Ja si tiež myslím, že by niečo také pomohlo. Že treba poukázať, na také veci ako, že 91 a 191 vypravuje 1 kolóna, pričom nabližšie je štvrtá. A tak to by sa dalo ísť od linky k linke, od problému k problému. Samozrejme, nie všetko je vina DPB, ale povedzme si pravdu, veľa toho je vina DPB. To že si vydržujú zbytočné zastávky, keď o 150m ďalej je ďalšia - (vozovňa Krasňany, Budatísnka, Znievska(pri nich bývam, stačila by jedna) - to všetko sú zbytočné rozjazdy a zbytočné prachy) Samozrejme nie je to len o tom, ale aj o tom. Ten čo bol na schôdzi (neviem ako sa volá)povedal, ( a ja mu verím) že nie je problém v nekvalitnej práci, lebo keď niečo spravia tak je to dobré (myslím ÚD), ale v tempe práce.