Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #145061:
Nech ide radšej fotiť tie nesprávne osadené stopky na križovatke a do tohto sa nemontuje.
Reply on: Petto #145086:
budiš aj Capacity, uvidí sa čo všetko prežije na našich cestách a ako sa vysporiada s ne-údržbou. Len ma mrzí, že keď sa už nakupujú také luxusné vozidlá, tak sa nesnaží mesto zachovať nejaký štandard aj v druhom tendri. Keď už sme sa rozhodli pre taký luxus, tak by bolo lepšie keby bolo takých autobusov viac ako len 40.
Reply on: luky133 #145087:
co ine mu ostava, ked horko-tazko naskrabe len na tych 35 SORov...
Reply on: Petto #145086:
Tak potom je teda možné, že časom mu pribudne nakoľko v Mercedese si dali spraviť asi len prípravu informačného systému a neobjednali aj jeho namontovanie. ? Ináč tu: http://tvnoviny.sk/spravy/regiony/taketo-krasne-autobusy-uz-jazdia-v-bratislave.html píšu, že DPB zrazu uvažuje o lízingu na autobusy...
Reply on: no.ev.di. #145084:
Ja som videl prvykrat v zivote VANHOOL tento piatok v Nitre. Tiez velmi pekny design, no pride mi to vozidlo tiez uzke ako Citelisy.

Re #145085 luky133: Nema ani 2. bocny transperent ?
Všimol som si, že CapaCity má malú chybičku na kráse. A to takú, že vo vnútri má len jeden display a to v predu. Pri takom dlhom autobuse by som už považoval za samozrejmosť, že bude mať ten display aj vzadu ako napr. väčšina kĺbových vozidiel.
Reply on: Petto #145076:
mne sa veľmi ľúbi Van Hool ☺
Reply on: Petto #145082:
Sedadlá v pravom uhle, špecialita sedadiel v 25Tr a v 6619-6621 ?
Reply on: Mike #145079:
Ja uz dufam, ze dalsi Citelis v BA ani v podobe 25 TR neuvidim. Soferi su tam jak sardinky detto aj cestujuci, a ak by to malo mat sedadla ako tie brnenske vozy (alebo ako nase 25 TR ) ,no tak dakujem pekne - sklon sedadla pre cestujucich takmer vsade pravy uhol. Ja mam vyhradenych asi len 10 miest kde si sadam,lebo inak riskujem bolest chrbta ?
Reply on: Mike #145079:
? tiez si to neviem vynachvalit,a na dlzku a manevrovatelnost si zvyknes presne ako hovoris.
Reply on: no.ev.di. #145072:
Ja osobne si myslím, že Siflis je tiež low-cost.
Reply on: Petto #145076:
Solaris by aj vodiči brali všetkými 10timi.. lebo tieto 15 metrove co mame co sa tyka vyhotovenia kabiny vsetci co s tym chodia si to nevedia vynachvalit.. pohodlne ergonomicke... este lepsie ako v aute.. a ak niektorym vodicom nieco vadi pri solarise tak je to jeho atypicka dlzka a manevrovatelnost.. ake to je otazka zvyku,, teda keby tu bol 12, ci 18 m solaris s touto kabinou a prvkami co maju 15m, tak je to idealny voz..

A 18m sifilisy su napr v Brne dieslove a do kopca je to tiez priserne lenive .. a ked toto neviem ci je vykonom motora alebo nastavenim prevodovky... ale proste v Ke cng siflisy klbove a tiez do kopca lenive..
Reply on: Valec #145073:
To, že nie je odborník na tarifu, neznamená, že je debil. Zmysel článku bol, že sa idú vyhodiť peniaze na niečo, čo už DPB má v kvalitnejšej podobe. (Náhrada palubných počítačov Buse Emtrestom.)
Reply on: Petto #145076:
sme dvaja ? -myslim na ten solaris ?
Reply on: no.ev.di. #145072:
Klbove Citelisy su fakt vyhra !!! ? Interier najuzsi, kapacita najmensia - spomedzi klbakov. Co som cital fora, tak KE vozy Citelisy 18 CNG su este aj lenive. Ano Capacity su drahe,ale som rad, ze tu su a este pribudnu dalsie. Mas pravdu s tym klasickym 18metrovym CITAROM ( bol by to lepsi a lacnejsi variant ako CapaCity ),ale ten voz tu nikdy nebude,kedze ho vzdy predbehne low-cost SOR alebo ini vyrobcovia ( SOLARIS , IVECO ). Hoci Solaris by som bral všetkými desiatimi ?
Reply on: S499.1023 #145074:
Ok tak ako kukať do späťáku a zistiť ako zobrazuje realitu trvá profíkovi dve zastávky, avšak tú jazdu až kolo som dal aby si prešiel každou zastávkou a zistil v akom je stave...najmä ak danú linku ideš prvý krát.. (alebo po dlhej dobe)
Reply on: Mike #145049:
Jazdil som síce len so 14Tr, 15Tr a Sanosmi, ale typov zrkadiel bolo vtedy ajajaj a nikdy som nemal problém zastavovať tesne pri obrubníku (ak tomu nebránili iné okolnosti, ako napr. dementná zastávka v ľavom oblúka) po prejdení asi tak dvoch zastávok. Skôr starší a skúsenejší vodiči to pri spolujazde sprevádzali revom "Nendzi tak blízko teho pangejtu, odereš gumu!" ?
Reply on: Ike #145033:
A bude to vyhľadávať aj fotky použité v tlačených verziách našich bulvárnych plátkov? Bo v (chvála bohu už nebohom) Večerníku ich to nikdy nenašlo. ?

Re #145045 Hug0: A že iba jeden, hneď dva také máme. Keby tam vystavili všetky vysúťažené počty, tak máme kĺbov aj nadstav.

Re #145061 Emo: Doteraz som si myslel, že Drahovský je debil. Teraz to už viem určite.
http://imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8057

Zatiaľ čo my sa vytešujeme z jedného Capacity, pričom ani nevieme kedy dojde zvyšných 24 a či uvidíme aj ďalších 15 a k tomu low-cost 30-35 ks SORov + všetko na naftu (nie je to tak dávno, čo DPB chcel mať vozidlá na CNG čo bol dôvod aj prečo volili 15M CNG Solaris..., niet nad pokrytectvo), tak na druhej strane sa zvýši počet kĺbových CNG Citelisov v Košiciach na 29ks. Keby neboli na čele DPB idioti, mohli sme aj my mať už nejaké klbáky od nanajvýš dvoch výrobcov a v slušnom počte,možno aj len od jedného výrobcu (to by bola unifikácia akú náš vozový park nikdy nezažil).
? co si myslite-je to svinska nahoda alebo si pan Zahradnik presadil svoje inicialy este aj do špz-tky????? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.