Teoreticky sa to dá vyložiť tak, že pokiaľ by bola jazda v oboch pruhoch rovnaká čo do plynulosti a bezpečnosti, je vodič povinný použiť vyhradený pruh. ?
s tým súhlasím... Každý máme svoje názory... Možno sa s Drahovského teóriou tiež nestotožňujem (bol za výstavbu nového starého mosta v podobe 2+2 cesty), ale každopádne - jeho príspevky - hlavne praktické sú prínosom....
Čo sa týka jazdného pruhu... iba som interpretoval zákon... viac ma štve keď autá jazdia v BUS pruhu (neoprávnene), ako keď vodiči MHD mimo neho
S tou smerovkou, pri najlepšej vôli, niekedy sa to proste stane, že zabudneš, bliká ti stále doľava, neuvedomíš si - z vlastnej skúsenosti hovorím. Možno niektorí sú natoľko pozorní, že sa im to nestane nikdy.
Ohľadne Drahovského, konkrétne k tomuto článku nemám výhrady žiadne. K niektorým iným jeho postrehom, resp. spôsobom argumentácie výhrady mám, najmä týkajúc sa dopravnej politiky a napr. riešenia statickej dopravy v centre.
Ohľadne používania vyhradeného pruhu, iste, ale pokiaľ sú tam jamy alebo iné prekážky, tak ho nepoužijem.
Neviem, či z ničoho nič.... Dal si čas aby nezištne cez volný čas behal po cestách a študoval zákony.
Upozorňuje na základné chyby a na chyby cestného značenia a robí to dobre.... Ja si na veľa jeho reportáží a článkov spomeniem pri vedení osobného vozidla. Jeho vyjadrovacie schopnosti sú síce dosť zlé, ale záleží na tom?
Z ničoho nič sa z neho stal dopravný analytik, ktorý je skoro každý deň v televízii. Už je ako Bazovský, ktorý do Telerána sníma také voloviny, ako na Trnavskom mýte ľudia idú na zastávku, alebo ako niekto na prázdnej ceste zabudne dať smerovku po predchádzaní a ohrozí tým, podľa neho celú premávku. Ale inak nič ?
však nové vozidlo nie je riešením všetkého... napr. ja čo som bol v Citelisoch, tak špinavá podlaha od štrku a piesku + soli z vonku a prachu, jak keby ten autobus robil zimnú údržbu a môžem povedať, že čo som robil na zimnej pohotovosti v Ružinove, tak aj tá naša Karosa mala čistejšiu podlahu ako Citelis ?
Videl som dnes len dva Citelisy a boli čisté no nakoľko som nevidel viacej nechcel som chváliť aj druhú kolónu nakoľko som si nebol istý ako rozsiahlo ich umývala. ? Ale všimol som si aj zopár Karos z prvej kolóny, ktoré boli dnes čisté. Už stačí len aby sa inšpirovala Hroboňka a bude to vynikajúce aspoň čo sa týka výpravy na DD. Som mal dnes pocit ako kebyže sa veziem v autobusoch, ktoré práve prišli od výrobcu. ?
vodič ako vodič... je jedno či v MHD alebo IAD, každý by mal vedieť čo je jeho povinnosťou... Iné je keď vodičovi príde náhle nevoľno, omdlie a má nehodu. Iné je niečo keď napr. dojde k situácií keď vodič L16 išiel cúvať cez zjazdovú výhybku... ako to dopadlo dobre vieme ?
"(2) Vodiči vozidiel, pre ktorých je vyhradený jazdný pruh určený, sú povinní vyhradený jazdný pruh použiť prednostne." ?
Re #144637 Ámos: nápodobne... poprípade sa mi stalo, že vodič mal smerovku a ja som stál ako pako, blikal som mu ako pako a on nepozeral ani do späťáku...
aj tak však púšťam a musím priznať, že veľa mi aj poďakuje bliknutím... no Drahovský ma pravdu, niektorí by sa mali preškoliť
"Po novom" urcite nie. V minulosti mohli len pausalisti, dnes u dvoch operatorov mozu vsetci, stale je jeden ktory umoznuje len z pausalu, takze najlepsie bude ak si zavolas na infolinku (02/5950 5950, alebo 1235 /TM/, 905 /OR/, resp. 949 /O2/).
810zssk