Reply on: Preßburg.Germane #144207:
Čo sa týka celovozovej reklamy, vždy je to iba subjektívny názor. Mne osobne CVR na oknách voza nevadí. Myslím, že by sme dokázali nájsť "x" ďalších, ktorým to tiež nevadí . Samozrejme, najdame veľkú skupinu ľudí, ktorým tie reklamy prekázajú k smrti a ďalšiu skupinu ľudí, ktorým to je uplne jedno. To je vec názoru.Neotočné podvozky nie su žiadny trend. Je to normálny typ podvozku, ktorý má určité vlastnosti a je vhodný na určité trate a tie trate jednoznačne nie su v Bratislave.
15T sa nepribližuje k otočným podvozkom, ale ona má plne otočné podvozky. To je dôkaz, že aj keď to je obtiažne, ide to. Časom sa ukáže aká bude spoľahlivosť.
Veru si predstav, že Brno sa čuduje čo ich 13T dokáže. Pokiaľ by si to tak drasticky nevidel, treba sa spýtať v Brne na ich doterajšie skúsenosti.
MatejBA
Re #144209 Preßburg.Germane: kukni si planovany rozpocet DPB na najblizsie roky a uvidis, preco (sa vobec divim, ze sa trat do PE dostala tak daleko)
Podla mna Mercedes nie je dobry autobus - za cenu 2M mas 4 SORy, 3 Solarisy, 3 Iveca (nemusi platit pri vsetkych modeloch, vybavach atd) a udrzba v ME je omnoho nakladnejsia (v pripade poruchy) ako v takom SORe - a radsej mat, pre teba blbych, 150 SORov s kapacitou mozno o 5-10% nizsou ako CapaCity, ako 25 CapaCity
A preco nie je stale trat do PE? Lebo ju nie je mozne viest inym mostom ako Starym (pokym by sa nevybudovala infrastruktura pre elektricku - lafranconi odpada, kvoli dialnici; novy most by to nemusel uniest; stary most ak sa vylucia auta, je jedine riesenie;most apollo nemas kam dat trat, pristavny most skrtni, dialnica + zeleznica) - to, ze su nekompetentny to urobit uz 8 rokov, je vec ina
Re #144216 Preßburg.Germane: Porovnavat SK a AU je ako porovnavat jablka a hrusky - kazdy sme ina natura, mame inu historiu, mali sme iny rezim