Reply on: AAA #142902:
prípadne namiesto končenia osobákov v Trenčíne by som to posunul možno do Trenčianskej Teplej, ale to by zas osobáky zo Žiliny končili v Trenč. Teplej a nedostali by sa ľudia na vlaky trate 143. Na posúdenie či by bolo lepšie vlaky končiť v Trenčíne alebo Trenč.Teplej by bolo treba vedieť aké tam sú spojenia, či je aj autobusové spojenie Trenčín - Trenč. Teplice, príp. Trenčín a nejaké dediny na trati 123/124.
ufo
V prípade, že by tunel naozaj bol - existuje koncepčné riešenie - jedna regionálna os by bola TT-Petržalka-W, druhá NZ-Kút, diaľková všetko cez Hl.st. a prestup na regionálne vlaky TT-PTA v uzle Vinohrady-Predmestie (vzdialenosť kratšia ako medzi prvým a posledným nastupišťom v Prahe hl.n.)