Reply on: 810zssk #142687:
problémom je to, že napr. zo širšieho centra nie je vždy najľahšie sa dostať domov. Ako som písal prípad ASMN alebo Šafko. Niektoré m.č. (Petržalka a Karlova Ves) to majú zo spomínaných zastávok bezproblémové, ale napr. zo Mlynských nív ti ide nočák akurát len do Ružinova - N61 a N72, Vrakune a P.B. - N72 a Trnávky - N61. V praxi by som to upravil tak, že by súčasné tri nočáky z Petržalky šli v trase Petržalka - centrum - Dúbravka, Petržalka - centrum - Nivy - Ružinov - Letisko alebo Vrakuňa+P.B. (záleží od trasy iných nočákov) a Petržalka - centrum - Rača. A určite by som zmenil trasu nočákov v Petržalke, tak aby nemusela existovať N99. Ďalej by som trasu N21 upravil aby šla cca ako denná L21, s tým, že by šla viac do centra, teda nie po Šancovej. Určite by sa zachovali nejaké nočáky aj na Hlavnú stanicu, riešené by to bolo zachádzkou. Prestupy medzi autobusmi by sa vykonávali na nejakej významnejšej zastávke, ale keďže ešte nemám presnú víziu a ani to nemám spracované kadiaľ čo ako by malo ísť tak ti nepoviem kde čo a ako. A ešte jedna vec - výlučne by na nočné spoje stačili kraťase a dal by som interval 30min. Potom by som si kľudne rád cvakal k električenke lístok. Aj keď podobné intervaly má aj Praha ale neriešim, za toto by som si doplatil ?
no.ev.di.