Hej, lebo odkedy už nie je železnica štátom v štáte, tak by za dopravnú cestu muselo platiťaj Cargo, čo sa mu nepáči, lebo "za služobné vlaky sa predsa nikdy neplatilo" ? .
Neviem, ako si Cargo vozilo zamestnancov, ale mesto platilo len to, čo bolo v zmluve, nič dodatočne. Dopravu zabezpečoval v čase, keď to platili ŽSR počas výluky motor ZSSK s fírom Carga na striedačku s prenajatým motorom Carga, ktorý mal na starosti aj vozenie zamestnancov.
Keď už dalo ŽSR ruky od toho preč, vozil linku 155 motor ZSSk s fírom Carga a Cargo si so svojim motorom vozilo len svoje návozy do Rače.
Tak třeba "poslední vlak metra pojede z Hájů už v půl dvanácté" a "rozsah provozu metra bude definován 5:00 - 24:00 na odjezdech z centra" není oprava mylné informace ale vyřčení téhož tak, aby to vyznělo příznivěji.
Nie je tajomstvom, že táto linka sčasti nahrázdzala žeelzničiarku "služobnú linku" na Východné.. Avšak prevádzku 155 v plnej výške dodatočne zaplatilo mesto Ba...
Traba sa obrátiť na ministerstvo financií, prípadne ÚRŽD, ktorí stanovujú max, cenu za DC. Ak by ŽSR neúčtovali max. cenu za DC, stanovenú výmerom ÚRŽD, horozí im, že by im boli krátené dotácie.
Od budúceho roka je predpoklad, že by konečne z účtovania DC mali byť vyňaté služby, o ktoré nikto nestojí a cena DC by mala výrazne poklesnúť, len neviem, či aj v osobnej doprave.
1) Prečo by sa ŽSR, prevádzkovateľ INFRAŠTRUKTÚRY, mali s kýmkoľvek skladať na prevádzku čohokoľvek? Asi si chcel myslieť na ZSSK prevádzkovateľa osobnej dopravy. A vtedy nastupuje druhá otázka:
2) Keď sa na to zloží viac subjektov, bude to lacnejšie?
BA východ - BA predmestie sú 4 km v II. kategórii. V II. kategórii sa platí:
1) 1,59 EUR za vlkm = 6,36 EUR
2) 0,6695 EUR za tisíc hrtkm = 0,05356 EUR
3) 5,9135 EUR/vlak
Celkove sa teda LEN za dopravnú cestu jedného spoja "unikátnej" vlakovej linky 155 zaplatí 12,32706 EUR.
Ono je to trošku zložitejšie a celý problém sa mi zrovna nechce vysvetlovať. V období do roku 2013 nemôže, pozri si OPBK a pochopíš. http://www.opbk.sk/operacny-program/
"Takže by nebolo od veci začať nočáky riešiť, tak aby sa dalo nejak normálne dostať z jednej m.č. do druhej aj cez noc" - Nechodim nocakmi casto, ale nikdy som nemal problem sa v noci dostat z jednej m.c. cez druhej. Proste vezmem nocak z vychodiskovej zastavky, na stanici prestupim a idem dalej. Ved ten system je takmer identicky ako v Brne.
Ako by si to chcel riesit ty? Systemom odvsadial vsade a zaroven nikam po celu noc?
okrem toho sú na tom v Brne tak dobre, že minimum autobusových musí premávať v špičke častejšie ako 10min a v sedle a cez víkendy častejšie ako 20min. Konkrétne sa silnejšia premávka týka počas špičky len liniek 44/84 (6min ráno, poobede 7-8min), 53 a 70 (7-8min ráno) a v sedle 44/84,60 a 61 (10min) a 53, 67 (15min). Som zvedavý kedy sa k takémuto stavu dopracujeme v BA ?
na 94. z holicskej zmizol panel skolske prazdniny tak sa mi zdalo ze to zmenili, neskumal som casy, len ked nieco zmizlo otial sa mi zdalo ze to pomenili komplet cele. pozriem v akom to je stave ci pomenili PO-PIA a SO-NE
už niesú Solarisy dosť "nové" pre Trnávku, tak začali naťahovať paprče po Citelisoch?! ? takže z ktorej linky sa stratia Citelisy? Z L50 dúfam, že nie, ibaže by niekomu nedalo spať, že konečne aj na inej ako Karloveskej linke majú cestujúci komfort...
P.S.: Nedá sa niečo spraviť s tou chýbajúcou tyčou na držianie pri prvých dverách v Citelise? Tam kde tie tyče sú tak je to úplne fajn, človek sa má kde chytiť, ale tam kde to nie je tak si cestujúci dobre zalieta ? nedá sa to nejak objednať u výrobcu a nainštalovať to do vozidiel?
problém je, že ich jazdu zastavili vygumované mozgy, ktorých príkazy sú predsa s vyššou silou ako dopravné značenie
"vseobecne ohrozenie" ? ? nedodali ti ráno do tesca rožky alebo aké strašne všeobecné ohrozenie tam vidíš? a načo chceš nasadzovať armádu? ad 1/ nie je to žiadny stav ohrozenia a ad 2/ tí chlapci nevedia ani poriadne pochodovať, takže na mieste ich veliteľa by som sa aj bál dať im do ruky zbraň ?
btw. ešte si nevidel jazdiť hasičov alebo RZP cez protismer?
Re Solider #142576 : a nezabudni ani na to, že troch schopnejších z tendra záhadne vylúčili (samozrejme s nižšou ponúkanou cenou to nebude mať nič spoločné...:) ) + že "štát som ja" Sky Trotlovi garantoval ešte nejaké milióniky navyše oproti pôvodnej cene v tendri, "lebo sa prepočítali"... ?
Re Tedomík #142616 : no zbohom, takže namiesto SU bude na 88čke (96?) už definitívne krátky bus...?
Po dnešnej ceste z NR do BA a následnej ceste domov, nepoznám vôbec dôvod prečo sa platí za nočnú dopravu gratis z nasledujúcich dôvodov
- aj napriek tomu, že intervaly sa zlepšili (60min) tak stále je to na figu, skrátka buď taxi alebo pešo. Ak teda niekto dojde do BA ako ja dnes z NR o 1:50 na AS a potrebuje ísť niekam okrem Ružinova (N61 a N72), Vrakune (N72), P.Biskupíc (N72), Trnávky (N61) alebo Karlovej Vsi (N33), tak je na tom ešte dobre, ale do iných m.č. to je na riť absolútne ? treba ísť na Hl.st. a tam prestupovať, lebo tam sa (skoro) všetky nočáky točia ?
- napriek "bombastickému" linkovaniu ostáva stále jedna grcná vec a to, že nočáky končia v centre namiesto toho aby sa v centre stretli a 3-4min počkali spoločne na nástupištiach (ako napr. v Brne pred stanicou stoja nočáky aby ľudia prestúpili a pristúpili z vlakov). Takže by nebolo od veci začať nočáky riešiť, tak aby sa dalo nejak normálne dostať z jednej m.č. do druhej aj cez noc
- nechápem významu N99, v smere z Ovsišťa má 3h dieru a akurát dnes mi tá diera prišla nevhod dosť...
Pokiaľ DPB ozaj nevie spraviť niečo revolučné s nočnými linkami tak nemá nárok na účtovanie si extra cestovného
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike