Reply on: Mike #142651:
okrem toho sú na tom v Brne tak dobre, že minimum autobusových musí premávať v špičke častejšie ako 10min a v sedle a cez víkendy častejšie ako 20min. Konkrétne sa silnejšia premávka týka počas špičky len liniek 44/84 (6min ráno, poobede 7-8min), 53 a 70 (7-8min ráno) a v sedle 44/84,60 a 61 (10min) a 53, 67 (15min). Som zvedavý kedy sa k takémuto stavu dopracujeme v BA ?
no.ev.di.
- aj napriek tomu, že intervaly sa zlepšili (60min) tak stále je to na figu, skrátka buď taxi alebo pešo. Ak teda niekto dojde do BA ako ja dnes z NR o 1:50 na AS a potrebuje ísť niekam okrem Ružinova (N61 a N72), Vrakune (N72), P.Biskupíc (N72), Trnávky (N61) alebo Karlovej Vsi (N33), tak je na tom ešte dobre, ale do iných m.č. to je na riť absolútne ? treba ísť na Hl.st. a tam prestupovať, lebo tam sa (skoro) všetky nočáky točia ?
- napriek "bombastickému" linkovaniu ostáva stále jedna grcná vec a to, že nočáky končia v centre namiesto toho aby sa v centre stretli a 3-4min počkali spoločne na nástupištiach (ako napr. v Brne pred stanicou stoja nočáky aby ľudia prestúpili a pristúpili z vlakov). Takže by nebolo od veci začať nočáky riešiť, tak aby sa dalo nejak normálne dostať z jednej m.č. do druhej aj cez noc
- nechápem významu N99, v smere z Ovsišťa má 3h dieru a akurát dnes mi tá diera prišla nevhod dosť...
Pokiaľ DPB ozaj nevie spraviť niečo revolučné s nočnými linkami tak nemá nárok na účtovanie si extra cestovného