Reply on: 810zssk #142248:
Na linkách 321 a 52 by platila rovnaká linka ako na L630 - to jest 3. tarifné pásmo. A linky 38 a 55 by boli nahradené uvedenými linkami, takže by sa mohli zrušiť. A využívané by boli, viem koľko ľudí cestuje z Marianky do BA a zavedením L321 by sa úposilnilo aj dorpavné spojenie do Záhorskej Bystrice.
Tramway
Je to smutné, ale bohužiaľ mášš pravdu. BISka sa sľubuej rok čo rok a stáel sa nezaviedla. DPB nameisto požiadaviek obyvateľov jednotklivých mestských častí zabezoečuje konfortnú a lususnú dorpavu na Dlhé diely. Aj tam bolo síce treba upraviť dorpavu, ale nei štýlom 32, 33, 35, 36, 133 a 136 a vraj tam možno vzniknme aj 132. To už kde sme. Kedysi tam jazdili iba L32 a 33 a niktoi sa nesťažoval ana kaopacitu, ale na stav vozidiel. Ak už L133, tak potom ako trolejbus s tým, že sa potiahnu troleje od Riviery cez Nábrežie k Mlôynským nivám a predĺži sa trasa L210 až na Dlhé diely, zároveň sa môžu troleje vybudovať aj v Mlynskej doline takže aj L32 môže nahradiť trolejbus.
Čo sa týka regionmálnej dopravy, tam DPB, mesto i kraj zaspalo dobu a to sa netýka len liniek 32 a 521 aleaj 7xxx linky v smere von z Biskupíc a unikátnej vlakovej linky BID 155, ktorá aj napriek využívaniu a veľkému záujmu cestujúcich bola najprv okresaná na premávku v špičke pracovných dní a potom úplne zrušená, hoci podľa mňa by mala premávať celodenne.
Tie predvolebné sľuby ma už nebavia. Vraj ekologická dorpava na Dlhé diely a jazdí tam jedna trolejbusová linka a 5 autobusových liniek. Bo to užkde sme.