Reply on: JariceQ #142264:
sami dopravcovia povedali ze platit nech sa plati ale nie sposobom ze v pb zaplati namiesto 300 m 2,3 km alebo ze im pristroj rata dve cesty (pri starej seneckej) aj ked neviem ako to je mozne ? . ide im o to aby zaplatili iba tolko kolko naozaj prejazdia
asi tolko.
A 132 asi ani nebude len mi mesto odpísalo, že dá ten návrh prehodnotiť i keď by to bola určite užitočnejšia linka než taká 135 nakoľko je odtiaľ ďalej na MHD ako z trasy linky 135. ?
Tramway
Je to smutné, ale bohužiaľ mášš pravdu. BISka sa sľubuej rok čo rok a stáel sa nezaviedla. DPB nameisto požiadaviek obyvateľov jednotklivých mestských častí zabezoečuje konfortnú a lususnú dorpavu na Dlhé diely. Aj tam bolo síce treba upraviť dorpavu, ale nei štýlom 32, 33, 35, 36, 133 a 136 a vraj tam možno vzniknme aj 132. To už kde sme. Kedysi tam jazdili iba L32 a 33 a niktoi sa nesťažoval ana kaopacitu, ale na stav vozidiel. Ak už L133, tak potom ako trolejbus s tým, že sa potiahnu troleje od Riviery cez Nábrežie k Mlôynským nivám a predĺži sa trasa L210 až na Dlhé diely, zároveň sa môžu troleje vybudovať aj v Mlynskej doline takže aj L32 môže nahradiť trolejbus.
Čo sa týka regionmálnej dopravy, tam DPB, mesto i kraj zaspalo dobu a to sa netýka len liniek 32 a 521 aleaj 7xxx linky v smere von z Biskupíc a unikátnej vlakovej linky BID 155, ktorá aj napriek využívaniu a veľkému záujmu cestujúcich bola najprv okresaná na premávku v špičke pracovných dní a potom úplne zrušená, hoci podľa mňa by mala premávať celodenne.
Tie predvolebné sľuby ma už nebavia. Vraj ekologická dorpava na Dlhé diely a jazdí tam jedna trolejbusová linka a 5 autobusových liniek. Bo to užkde sme.