Reply on: S499.1023 #142010:
DPB ich netlačí lebo nechcel "tlačiť" = keby sa jednalo o DD tlačil by, len sa neboj. Nemyslím to tlačenie doslova. Ale keď si dakto zaumienil, že si bude v Karlovke robiť kampaň, tak sa našlo všetko - autobusy nové, šoféri, proste všetko čo potreba ? tak mi nehovor, že DPB hento a tamto nemôže... môže, vždy mohol, len nechcel! Ukázalo sa to ako sa všetko pekne dá spraviť v MHD pre ľudí keď sa chce na príklade Karlovej Vsi. Tak na mňa nelez s tým, že DPB na niečo nemá. Už tomu po minulom roku neuverím NIKDY!Re #142013 S499.1023: Dá sa povedať, že áno. Takisto ako špeciálne spoplatnenie nočnej MHD. Pozri sa na kvalitu našej MHD a inde kde nočáky premávajú v rovnakom/lepšom intervale a s lepšími vozidlami a navyše tak, že nemusia všetky končiť na Hlavnej stanici, ale centrom len prejdú. Keby mal DPB nejaké vozidlá, ktoré idú s dobou, ale tieto už viac než 10 ročné autobusy o ktoré sa ani v dielni neunúvajú postarať (práve problematiku údržby sme preberali pri Švajčiarskych zubačkách a dopravných prostriedkoch MHD v Rakúsku a Švajčiarsku) a ešte staršie električky, tak to je fakt grc. Ako si sám povedal, že to ako sa vo vozidle cestujúci cíti nie je len vec veku vozidla ale aj vecou údržby a tá stojí za veľké H! A ešte keď to "hĺbkové" čistenie dopadlo ako sme videli na vlastné oči, tak fakt neviem za čo chce DPB aby cestujúci platili. Za tieto služby by som dal možno 50c za cestu a ako študent 25c.
no.ev.di.
V Brně ak cestuješ na čierno, tak platíš 1000Kč = 38,46€ a keď na mieste alebo do 5 prac.dní, tak 700Kč = 26,92€. Za nedostatočne vyplnené údaje na preukaze alebo kupóne, resp. za zabudnutý preukaz či kupón je prirážka znížená na 50Kč pri zaplatení do 5 nasledujúcich prac. dní, pričom cestujúci musí doplniť chýbajúce údaje, resp. preukázať planosť svojho cestovného dokladu v dobe kontroly.
V BA keď ideš na čierno, tak platíš 50€ a ak platíš do 5dní alebo na mieste tak 40€. Podľa mňa to je na dopravný podnik poskytujúci taktého SHITné služby silná káva, keď si zoberiem, že v Brne narozdiel od nás majú nízkopodlažné trolejbusy aj autobusy 12 a 18m kategórie a navyše aj NP električky, navyše k tomu oveľa rozumnejšie linkovanie, tým pádom aj intervaly sú krátke alebo aspoň v prekladoch na spoločných úsekoch krátke.