Nemyslel som elektrinu, tá je na paušálne poplatky tuším ako vravíš, ale napr. zaplatiť ešte aj vodičov električiek a nielen autobusov a ostatné takéto veci okolo toho. Predsa len teraz mesto všade uťahuje opasky a nemyslím si, že by sa do toho teraz hrnuli i keď idú voľby. ☺
Podľa môjho názoru pre toto:
1. Stále sa nájdu dni kedy sa v noci opravuje trať, navaruje, robí geometria, brúsi...
2. Peniaze... Predsa len sú to ďalšie peniaze
3. Možno aj kvôli hluku. Predsa len taká električka keď ide po "kvalitnej" Bratislavskej trati je určite viac hlučnejšia než taký autobus...
ale viem cca odpoveď... zalovil som v pamäti... už sme to tu preberali kedysi. Vraj je to z dôvodov, že niekedy v noci prebieha údržba na trati alebo nie je trolej pod prúdom pre údržbu alebo iné technické dôvody.
Kamosko to neni o sukromi vodica.Ale o jeho a aj cestujucich bezpecnosti kvoli vyhladu do prava.Tak blbe busy ako vyrobil Tedom a Citelis co sa tohoto tyka som este nezazil.A prava polka dveri /pohlad z vonku/sa da oficialne zablokovat iba na druhej desiatke Tedomov,povodne pridelenych na 2.kolonu.Na Prvo kolonnych Tedomoch sa to neda.Iba zamknutim tej polky zvonku.Lenze tam je potom tlak na zamok,a to nieje bohvieco ? Navyse ti to aj tak prd pomoze,pretoze darmo nastupia ludia iba cez jednu polku dveri,tak ci tak sa tam stavaju rovno k oznacovacu akoby boli na nejakej rozhladni.Niektori sa este aj predklonia a opru sa o tycku a tym padom krasne hlavou zakryju vodicovi aj cele zrkadlo.Uchvatne. ?
Tak neviem prečo nemôžu nočáky (autobusy) jazdiť po Špitálskej alebo cez Nám. SNP (výnimka - N95)? Viem, že tam nikde nie je obratisko, aleb urobiť aspoň vhodné miesto na státie, alebo sa môžu nočáky točiť cez nábrežie - Šafko - Národné div. - Nám.Ľ.Štúra, prípadne niektoré, ktoré idú do západných častí mesta môžu aj z Rajskej robiť odchody, alebo aj obratisko Nový most nie je od centra ďaleko. Okrem toho, by bolo vhodné keby časom to točenie nočákov v centra zmizlo a spravilo by sa vedenie liniek také, že by linky šli z jedného konca mesta na druhý a akurát by v centra na významnom bode spravili spoločnú 3-5min prestávku, kde by sa vyčkalo na prestup cestujúcich.
A na co by to bolo dobre? Elektricka zabezpecila priame spojenie aj z miest kde dane linky nestoja. Najma z Namestia SNP - zabezpecila dopravu prakticky najblizsie k oslavam.
no tak by nebola N16 bola by N55 ako klasicky, len by šli na nej klbáky a v kratších intervaloch a do Ružinova by šli N61, N70 a N74. "Tukvas" si akurát ty a tvoj vykvasený mozoček ? ?
luky133
1. Stále sa nájdu dni kedy sa v noci opravuje trať, navaruje, robí geometria, brúsi...
2. Peniaze... Predsa len sú to ďalšie peniaze
3. Možno aj kvôli hluku. Predsa len taká električka keď ide po "kvalitnej" Bratislavskej trati je určite viac hlučnejšia než taký autobus...