tak to je jasné, keď si to zoberiem, že by som bol obyčajný laický cestujúci (aj keď aj laickí cestujúci si všimli rozidiel medzi 12M Karosami a SOR B(N) 9.5 na linkách 30 a 37), tak ocením nízkopodlažnosť, novotu a celkom aj komfortný interiér. Aj keby som mal byť minimálne náročný, tak musím povedať, že rad BN je pre SOR hanba a mali by sa snažiť Lichaváci ponúkať predovšetkým NB rad kde ponúkajú klasické dĺžky 12 a 18M. MHD veru roky mizivé % ľudí praje, mestá neinvestujú do ekologickej dopravy, okrem tých miest kde sa snažia v očiach verejnosti trolejbusy zosmiešniť (ZA a BB), tak tam sa snažia poukázať na to, že CNG autobusy sa ekologickou stránkou a ostatnými faktormi vyrovnajú trolejbusom a kupujú CNG autobusy alebo aspoň majú namierené tým smerom. V BA sa VP bude asi dlho skladať z 50:50 CNG vs. nafťáky. Svojím spôsobom je kúpa autobusov od SOR vyjadrenie schopností a ochoty miest investovať do MHD. Zlepšenie to je, avšak v porovnaní s tým čo je inde je to na nižšej úrovni. Tak snáď prečkáme éru idiotov spolu s autobusmi SOR a po čase sa začnú veci meniť k lepšiemu.
Ešte by som chcel niekoho z Vás poprosiť, kde na stránke MÁV alebo OBB nájdem cenník malého pohraničného styku pre cestovanie z Parndorfu do Hegyeshalomu? Moc ďakujem za pomoc ?
A klimatizované (a čo, že tá sa nebude používať hlavne, že tam bude) ? Pokiaľ viem, tak aj tá nová (pravdepodobne 25Tr resp. 27Tr či Trollino) bude klimatizovaná aspoň pred voľbami tak hovorili.
inak keď sa vedla seba postavia SOR a Capacity na nejakej križovatke, tak to bude hovädsky vyzerať ? určite si nejeden človek položí ako je možné, že na jednej strane DPB vyhodí peniaze na taký luxusný autobus a na druhej strane šetrí na takej lacnej škatuli.
To sa dá jednoducho vyriešiť napr. pridaním dvoch mobliných semafórov, ktoré budú automaticky púšťať len v jednom smere (v tom kde bude práve autobus), ale nikto nevieme aký čas ešte bude ten most otvorený aj pre MHD. O rok o takomto čase už možno bude uzatovrený. ? Ale predsa každý vieme, že nosná linka môže byť aj napr. 133 resp. 32... ? ?
Ten "mestský" vzhľad je ten prečačkaný vzhľad s obložením atď. Taktiež netreba zabúdať, že CapaCity má blokované otváranie okien kvôli klíme čo nie je tiež určite za pár € a podľa mňa to SORky nebudú mať, ale aj tak je tam vysoký cenový rozdiel.
Čo je to ten mestský vzhľad? Ten kus prednej masky s veľkým logom? Jediný rozdiel medzi štuttgarstkými a našimi je výška DPZ. Koniec koncov výsledok ďalšieho tendra to len potvrdzuje.
pol miliona = 1 dvere, 5 milionov = specialna klima pre BA ktora sa nebude vyuzivat (cize konstrukcne navrhnuta tak, aby vydrzala 20 rokov nepracovat ? )
luky133: Máš na mysli že budú tak vyzerať ako 1999. Ale inač sa mi snívalo že došli takto zladene že : To čo je čierne tak bolo červené a zostalo len to strieborné okolo
Blbost, CapaCity sa myslim vyraba v Nemecku a v ramci EU plati volny pohyb tovaru takze by na to uz ziadne clo byt nemalo. Jedine ze by tie autobusy dodavali nalozene cigaretami a alkoholom ? Naklady su vyssie akurat na prevoz a pripadne provizia pre predajcu, ale to by urcite nemalo byt 185 000 EUR.
no.ev.di.