Reply on: luky133 #140150:
uznávam, že SORky 9.5 už tu máme, tak prežijeme ich tu, ale na čo kupovali 10.5, keď neskôr sme aj tak vyfasovali Citelisy, aj keď je to skôr zhoda náhod ako nejakou cieľavedomou činnosťou, preto aj za to naša MHD stojí ? nerobí sa nič s výhľadom do budúcna ale totálna krátkozrakosť prevláda. Mali vypísať jeden tender na dodanie 150 krátkych vozidiel a nemuseli by sa prenajímať žiadne Tedomy, kupovať žiadne SORky 10.5 a ani nejaké zvyšné Citelisy. Z tohoto najlepšie vidno, že DPB nevie ani vybrať výrobcu, ktorý by tie vozidlá dodal v rozumnom čase (SOR) a potom to rieši tak, že opäť roztriešti vozový park. Nechápem na čo boli dobré Tedomy v takom smiešnom počte keď kríza medzi krátkymi vozidlami nebola a okrem toho, možno by sme namiesto 30SOR+20Tedomov mali 50-60SORov kategórie 10.5BN, ale aj tu nechápem prečo DPB nechcel vozidlá kategórie 12M a mohli by sme tak mať 12NB...
810zssk
Lenze tarifna cast NESTACI (auto je uz dnes drahsie aj tak nim ludia chodia). Kluc je zlepsenie kvality v podobe intervaloveho CP, normalneho linkovania, prestupnych uzlov a podobne.
A este jedna smutna strana. V nocnych hodinach doslo na autobusovej zastavke na letisku Vieden k pobodaniu vodica spolocnosti Slovak Lines, ktory odmietol prepravit cestujuceho (Slovaka) zadarmo. Vodic to prezil a bol osetreny, pachatel usiel.