Ale píšu to tam - jeho hlavnou náplňou je v súčasnosti dispečing. A napriek tomu, že už x rokov je len brigádnikom, je major Špricka ešte stále najlepším vodičom trolejbusu v Bratislave, na Slovensku a v ex-Československu. To je úctyhodné.
10 rokov? A na to si ako prišiel? S GO je životnosť autobusu 12 - 14 rokov. Podľa obsiahlosti GO.
A neverím tomu, že si skutočne myslíš, že 412-ky by sa mali vyradiť z premávky!
To, že v iných krajinách vyraďujú 6-ročné vozy je síce pekné, ale my žijeme v Bratislave a na to určite nemáme (zatiaľ).
ci sa ti to paci alebo nie 10rocny voz nema v premavke co hladat a je uplne jedno ci to je 1512, ikarus 4x5 alebo 412. To ze polka vozoveho parku DPB su pojazdne historicaky je hanba!
Pokiaľ je Ikarus 412 starý voz, tak mi prosím ťa povedz čo sú zač krátke plyňáky! Tie budú oslavovať 20 rokov a niektoré majú už aj to za sebou.
Čo je na tých vozoch také obstarožné! V čom sú také "staré" od ostaných vozov! V Bratislave je 10 rokov pre autobus prvá polovica "života"
"nezná mapu, ďelá machra" Samozrejme, že vidíš jednu 412-ku na 80-ke, pretože robí službu 99/10! A to znamená, že ráno je na linke 80, a potom 99, a potom N80!!!
Popri nových Soroch, Citelisoch a Tedomoch asi nie sú nove, však? Keď má vozidlo 9-10 rokov je asi obstarozne.
Inak na 99 jazdi len jeden nízkopodlažný ikarus. Druhý jazdieva tuším na L80, včera bol na L94
Na linke 99 nejazdí jedno, ale dve nízkopodlažné vozidlá a neviem prečo by mali byť "obstarozne", keďže ich rok výroby je 2000 a od dnešných vozov sa líšia minimálne!
S499.1023
To kde si vzal takú teóriu?