Zabudol si na Karloveský cintorín! Ako vynechať tento cintorín by bol veľký prešlap! ? Takže by linka nekončila na Molecke, ale išla priamo pred bránu cintorína, ktorá je niekde okoľko Gabčíkovej ulici? ?
Vidíš,dobrý nápad!!! V podstate by to bola prehliadka celého štvrtého obvodu. Ešte to zlúčiť s L23 a aj DNV sa niečo ujde. Veď aj tam je asi nejaký cintorín. Nebolo by to úžasné? Cintorín DNV,Krematórium,cintorín Lamač,Vojenská nemocnica/v podstate tiež cintorín/,Cintorín Slávičie údolie,Molecova... A popri tom by to obslúžilo Tesco aj Polianky. A číslo by to malo 1139...Dobré nie??!
Viete že Petr Pokorný ako jediný vodič trolejbusu z Česka a Slovenska získal titul medzinárodného majstra dvakrát po sebe ? História súťaží sa začala v Ústí nad Labem v r. 1991. Bratislava sa účastnila až od r. 1992 a Pokorný tam obsadil 2.miesto. zo 45-tich
sútiažiacich, prvý bol domáci vodič-brigádnik. Družstvo z Bratislavy tvorili ešte páni Mello a Baumann . Vtedy to bol pre bratislavčanov velký úspech, všetci traja sa dostali do finálových jázd. Petr Pokorný pri vyhlasovaní výsledkov zožal ovácie od všetkých prítomných /okrem domácich/,lebo im to natrel. A videli ste jeho pridelený trolejbus ? Aj s partnerom ho mali "vyglancovaný" tak, že na podlahe sa dalo obedovať.
Kde sú tie časy.
Komunisti budú na kampani šetriť. "Nebude toho veľa. V rámci kraja to nebude ani cena jedného bilboardu," povedal Marton.
Radšej by si mohli zobrať lopaty, a ísť to metro stavať. To by bola kampaň. A ani by ich veľa nestála, však taká lepšia lopata nemôže byť drahšia ako prenájom billboardu na mesiac. ?
Re #139125 citelis: Jasné, a ešte zlúčiť s linkami 35, 135 a 36 a bude z toho riadny vymeták. ?
Re #139135 Ik: Dve? Tak to jedno z nich sa dosť často objavuje na linke 94 resp. na iných linkách premávajúcich po Panónskej.
dočasne (t.j. do skončenia výluky v tuneli pod hradom) mohla byť L133 posilnená na dvojnásobnú kapacitu s tým, že polovica spojov (t.j. interval 12/-/12//-) by premávala od Chatama Sófera na Zochovu a tam sa točila (ako linky končiace pod Nový mostom, keď je maratón v meste - tak ako kedysi S-47) a potom druhá polovica spojov (12/-/12//-) by premávala klasicky k SND. Takto posilnená L133 by mala racionálne odôvodnenie, ale inak to je jasné jak päsť na oko o čo ide.
Neviem na čo by to bolo dobré na Valašskú, okrem toho, žeby to vyhovovalo mne (potom by som možno aj volil Záhradníka? ). Najlepšie by bolo tú linku predĺžiť k VN, keď už. No myslím, že takéto spojenie Patrónka-CSÚ-Molecova by nebolo veľmi využívané.
Ja som tak rozmýšlal nad L233, určené spoje L133 by šli cez zochovu, povraznícku, racianske mýto, krížnu na autobusovu stanicu a späť. Nebolo by to zlé a aj súbežnosť by bola menšia.
Prosím vás možte mi niekto vysvetliť ako ovplyvní linka 32 zlepšenie prístupu k cintorínom, keď vôbec nechodí okolo žiadneho cintorína, v informáciach sa piše že bude mať zlepšený interval, ja to zas vidím na predvolebnú kampaň...
tá L139 mohla byť posunutá L38 a aspoň by to tý zosnulý mali blízko, rovno z krematória na cintorín.
Ale píšu to tam - jeho hlavnou náplňou je v súčasnosti dispečing. A napriek tomu, že už x rokov je len brigádnikom, je major Špricka ešte stále najlepším vodičom trolejbusu v Bratislave, na Slovensku a v ex-Československu. To je úctyhodné.
10 rokov? A na to si ako prišiel? S GO je životnosť autobusu 12 - 14 rokov. Podľa obsiahlosti GO.
A neverím tomu, že si skutočne myslíš, že 412-ky by sa mali vyradiť z premávky!
To, že v iných krajinách vyraďujú 6-ročné vozy je síce pekné, ale my žijeme v Bratislave a na to určite nemáme (zatiaľ).
ci sa ti to paci alebo nie 10rocny voz nema v premavke co hladat a je uplne jedno ci to je 1512, ikarus 4x5 alebo 412. To ze polka vozoveho parku DPB su pojazdne historicaky je hanba!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ik
A neverím tomu, že si skutočne myslíš, že 412-ky by sa mali vyradiť z premávky!
To, že v iných krajinách vyraďujú 6-ročné vozy je síce pekné, ale my žijeme v Bratislave a na to určite nemáme (zatiaľ).