Reply on: intony #138853:
V materiáloch čo robilo údai začiatkom 80tych rokov (bol tu na ne link cez metroweb) sa pôvodne uvažovalo s trasou NS C - Stupava - Záhorská Bystrica - Lamač - vedľa žel. trate 110 - Hlavná stanica - Americké Nám. - ASMN - Mlynské Nivy - Prievoz - Slovnft - D.Hony...(trasy A a B sa odvtedy (cca 1980) kopírovali do ÚP až do poslených väčších zmien a doplnkov (vlani) kde prepojenie koridorov rozhádzalo A a B ))
Ike
- severný koniec by som potiahol cez Záhorskú Bystricu až do Stupavy a P+R dal určite v mieste križovania s I/2
- Lokalizácia P+R na východe BA je zbytočná, pri Slovnafte z dôvodu, že je to miesto dochádzky a že všade na okolo je MHD, v Moste z toho dôvodu, že tu nosný systém vedieš a samotný Most nemá z dopravného hľadiska strategickú polohu. Skôr by som dal P+R niekde na Zlaté Piesky, alebo k Metru na I/61 a potom určite ku križovatke D4 a I/63.
Inak super nápad ?