Reply on: 810zssk #138563:
V tomto s tebou súhlasím a tiež sa obávam, že bratislavské metro by sa svojou zbytočnosťou vyrovnalo metru v Dnepropetrovsku. Ale aspoň by som tam nestál s otvorenou "hubou" keď som zistil, že mimo špičky na ich jedinej trase so šiestimi stanicami premáva len 1 (slovom jedna) súprava tvorená troma vozňami s cca 18 minútovým intervalom, ktorá vlastne tvorí napájač pre električkovú linku s celodenným intervalom 2-3 minúty. V špičke som sa síce neviezol, ale podľa dotupných informácií jazdia súpravy 2.Re #138569 Isidor: To áno, ale tie ich Citelisy sú riadne vybrakované.
Re #138570 aquila: Obávam sa však, že peniaze by došli skôr ako by sa stavba dostala až za Dunaj. Však v 1988-89 sa začalo stavať a už v roku 1994 prišlo veľké redukovanie výkonov MHD.
Re #138580 AAA: Ak sa nemýlim, tak napríklad parížska metro linka 15.
Re #138600 Peon: http://www.emcard.sk/index.php?option=com_content&task=category§ionid=2&id=16&Itemid=43
Re #138622 Ike: Poviem opäť to, čo k zrušeniu bratislavských jednopásmových PCL. Je to historický stav a kým sa niekto nezačne dožadovať zmeny (zaujímavé, že okrajovým MČ vôbec nevadí, že ich občania sú z hľadiska PCL "druhotriednymi" obyvateľmi) tak o ňu nik nebude mať záujem.
Ike