Chcem sa opýtať či by malo význam budovanie električkovej trate od Trnavského mýta cez Trnavskú a Rožňavskú a spojenie s traťou na Zlaté piesky? Pričom by sa prevádzka trolejbusov zachovala v úseku Rádiová - Bulharská - Slovinská - Rožňavská a pokračovanie v novej trase cez Tomášikovu do Prievozu a cez Domové role do Vlčieho hrdla. Na túto trať by sa napájala trať OD Slimák - Riazanská - Tomášikova a Ružinovská - Bajkalská - Trenčianska (napojenie v obratisku Ružová dolina). Trolejbusy by tak v Trnávke len zvážali ľudí k električke a pokračovali, resp. jedna t-bus linka (int. 5/6/6//7-8) by pokračovala ako L50, ale v trolejbusovom variante, pričom by L50 nemusela existovať už naďalej. V trase OD Slimák - PCC - Tomášikova - Prievoz - Vlčie hrdlo - (predĺženie trate do Vrakune/P.Biskupíc). Celé to mám spracované v prehľadnej mapke, takže môžem poslať kto by mal záujem vidieť ďalšie riešenia súvisiace s týmito zmenami.
810zssk
"Snáď do spustenia reálnej BID to kompetentní vyriešia..." - No musia najprv napojit SL a ZSSK citacky na system, lebo uz to bude musiet vediet dobijat aj tam.
"A snáď sa potom dožijeme aj možnosti kúpy PCL na BID cez internet. " - Ved potom ziadna BID v dnesnom zmysle nebude. PCL pre zony 100 a 101 bude automaticky platit na busoch SL a vlakoch.