V tomto s tebou súhlasím a tiež sa obávam, že bratislavské metro by sa svojou zbytočnosťou vyrovnalo metru v Dnepropetrovsku. Ale aspoň by som tam nestál s otvorenou "hubou" keď som zistil, že mimo špičky na ich jedinej trase so šiestimi stanicami premáva len 1 (slovom jedna) súprava tvorená troma vozňami s cca 18 minútovým intervalom, ktorá vlastne tvorí napájač pre električkovú linku s celodenným intervalom 2-3 minúty. V špičke som sa síce neviezol, ale podľa dotupných informácií jazdia súpravy 2.
Re #138569 Isidor: To áno, ale tie ich Citelisy sú riadne vybrakované.
Re #138570 aquila: Obávam sa však, že peniaze by došli skôr ako by sa stavba dostala až za Dunaj. Však v 1988-89 sa začalo stavať a už v roku 1994 prišlo veľké redukovanie výkonov MHD.
Re #138580 AAA: Ak sa nemýlim, tak napríklad parížska metro linka 15.
Re #138622 Ike: Poviem opäť to, čo k zrušeniu bratislavských jednopásmových PCL. Je to historický stav a kým sa niekto nezačne dožadovať zmeny (zaujímavé, že okrajovým MČ vôbec nevadí, že ich občania sú z hľadiska PCL "druhotriednymi" obyvateľmi) tak o ňu nik nebude mať záujem.
DPB pozná zákony, ktoré sa vzťahujú na jeho činnosť ako ja astrofyziku ? vidno to na "megaúspešnom" tendri na klbáky a vidno to aj pri Citelisoch. Ešte aby niekto sa začal angažovať viac a máme aj po Meďákoch Capacity ak to niekto napadne v súvislostiach čo servíroval Braňo keď tu bol Capacity na skúškach "...pokúsime sa vysúťažiť práve tento typ vozidla." už vopred predznamenáva, že nepôjde o žiadnu súťaž ale dobre nastavený tender pre jedného uchádzača.
ktovie ci to bol zamer, alebo nestastna nahoda, ze medzi vyprsanim predbezneho opatrenia a vydanim rozhodutia o kontrole uplynul prave jeden pracovny den, pocas ktoreho sa zmluva uzavrela...
Z k-reportu:
"Zdravím, v Trnave 18.10. (Nedeľa) bol videný okolo 11-tej hodiny neznámy typ autobusu (neviem či to bol Mercedes alebo Scania) trojdverák, z časti NP v striebornom laku. Neviete o čo sa jednalo alebo kam to išlo? Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Bohužial som videl len bok vozidla, takže viac info nemám"
Takže pravdepodobne Záhradníkové Mercedesy sú už na ceste možno už aj v BA? ?
Tak práve bolo na Markíze o Citelisoch a zhodou náhod tam teraz nebol Záhradník (keď sa niečo zlé deje predsa nebude hovoriť), ale len jeho sused Derkay... ?
mohlo by tomu predísť aj zavedenie dopytového otvárania na všetkých vozidlách. Okrem TAMBUS, Ikarus a Karosa, kde takáto funkcia nie je, alebo bola ale bola odstránená, čo bola chyba. Podľa mňa je zbytočné, aby šoféri napr. na L92 a 95 otvárali všetky dvere keď sú ešte kdesi na Jantárovej ceste (na Lúkach), alebo na Betliarskej, je sedlo a na zastávke čaká pár ľudí, ktorí si nastúpia dvomi dverami. Takisto je to ráno smer z mesta a poobede do mesta, keď sú počty ľudí čakajúcich na spoje idúce týmito smermi menšie ako v opačnom smere. Na druhej strane je riadne proti zdraviu ak sú stále v autobuse pozatvárané všetky okná, vo vozidle sauna a ideálne miesto na šírenie baktérií ?
Bolo by dobré vodičom povedať, že vonku je už zima a cestujúcim by padlo vhod kebyže zakúria... Čísla som si nezapamätal, ale zo 4 vozidiel, ktorými som dnes cestoval, bolo zapnuté kúrenie ven v jednom (električke)... A pochybujem, že napr. v takej 25Tr,Tedome by nefungovalo kúrenie (skôr sa vodiči mstia? ? ? ) alebo aj v takej električke by nebolo zlé ho zapnúť...
No mne to je hlavne čudné kvôli tomu, že je aj zopár obyvateľov okolo stanice Devínske Jazero, ktorí tu majú trvalý pobyt a dokonca je toto územie z hľadiska dopravného značenia vymedzené ako územie obce Bratislava - Devínska Nová Ves, tak je to tak trocha diskriminácia obyvateľov ?
Vseobecne je divne ze BID volako tuto stanicu ignoruje ako sucast BA (ani v experimente BID nie je integrovana).
Ja by som inak prial aj tarifnu integraciu tarifnych bodov Kittsee Gr. a Marchegg Gr., zda sa mi ze oba su na uzemi BA (resp. na jeho hranici) a znacne by to ulahcilo cestovanie s nadvaznym listkom do AT (je sice pravda ze listky pre usek Petrzalka-Kittsee Gr., resp. DNV-Marchegg Gr. realne nikto nekontroluje, ale aj tak...)...
U clenov systemu EM Base: SAD Zilina, SAD Trencin, SAD Prievidza, MDS Povazska Bystrica, SAD Presov, SAD Poprad, SAD Michalovce, Eurobus Kosice, SAD Humenne, BUS Karpaty Stara Lubovna. Tiez si tam mozes dobit PCL u DPM Kosice a DPM Presov.
Myslim ze pri SL kartach nema DPB prislusne data o uzivatelovi.
"Snáď do spustenia reálnej BID to kompetentní vyriešia..." - No musia najprv napojit SL a ZSSK citacky na system, lebo uz to bude musiet vediet dobijat aj tam.
"A snáď sa potom dožijeme aj možnosti kúpy PCL na BID cez internet. " - Ved potom ziadna BID v dnesnom zmysle nebude. PCL pre zony 100 a 101 bude automaticky platit na busoch SL a vlakoch.
Teba, lebo kvoli jednemu (ch)ujovi urazas celu MC (resp cast MC) a vobec ta netrapi, ze 75% ludom by stacil poriadny prestupny uzol na molecke (tj na urovni 21 storocia)
Ike