Reply on: MatejBA #138039:
a čo tam majú byť na Molecke eskalátory? Pretože na Šafku neprebieham cez 2rušné cesty, tak nemám právo sa schovať pod prístrešok a čakať na električku na daždi a na takom zahumusenom priestranstve? Inde na svete nechodia ľudia cez semafory? Tak často tam chodí trolejbus+bus na DD, že sa prd stane ak to dakto nestihne!!! Mne tiež utečie L95 pred nosom keď na ňu prestupujem z električky a čo?! A chodí každé 4min, na DD ide dačo každé 3min! Tam majú ľudia akurát tak naponáhlo ráno pri ceste od L33 na električkovú zastávku a poobede naopak ale na Šafku to ide fest ráno z L95 a 50 na električky, a poobede už všetkými smermi, či z električky alebo na ňu alebo z busu či na bus. Na Molecke ja nával ráno smerom do mesta a poobede z mesta. Tak si porovnaj Šafko kde prestupuje časť Petržalky, ľudia z L50, sídli tam UK, je to v centre a ešte ľudia medzi električkami tam prestupujú.
vlado13
písal som o bezpečnosti chodcov z hľadiska áut predpokladám, že by trať dali do stredu a nie k chodníku, aby nezlikvidovali takmer všetky parkovacie miesta a nespôsobili výrazné ťažkosti so zásobovaním,
pri takom vedení nie sú miesta na samostatné nástupné ostrovčeky, cestujúci by museli vstupovať do vozovky, vodiči áut nie sú veľmi ohľaduplní, to je dôvod, pre ktorý si myslím, že by sa znížila bezpečnosť chodcov,
dnes je DD 6 priechodov, z toho 2 na veľmi zlom mieste, k nim by sa pridali zastávky bez ostrovčekov, hneď prvá s názvom Janotova by bola veľmi nebezpečná, lebo je za zákrutov, v ktorej už autá majú vysokú rýchlosť (len málokto tam dodržiava max. pov. 40-ku),
zastávka smerom na Kuklovskú s názvom Tománkova je tesne za zákrutou, buď by ju zrušili, alebo by znamenala vysoké riziko úrazov,
o podzemných úsekoch (nie celých trasách) asi niekto sníva, ak sa v ÚPN píše o DD ako "zastávke" NKS, je možné, že by to bolo iba také nazvanie, ale v skutočnosti by trať DD iba lízla,
s víziou alternatívneho prepojenia Ruž. radiály súhlasím, akurát si myslím, že by to malo byť v línii na most Apollo, aby sa prípadne dala viesť aj do Petržalky, s odbočením na Landererovu a cez Dostojevského rad pripojiť na súčasnú sieť na Šaf. nám.