Reply on: kecho #136086:
to s tou náhradou L94 ako spojenie L34 a 84 cez Mýtnu nie je zlý nápad ? len ako potom posilniť L83? na aký interval a hlavne tak aby bol preklad s L34 v Dúbravke... preklady L83+84 "fungujú" síce ako si napísal, ale aspoň umožňuje ľuďom z nastupujúcim na Bosákovej a Mamateyovej ulici dostať sa v pracovný týždeň do centra a hlavne ľuďom z Hálovej a Jungmannovej dostať sa na Zochovu bez tlačenice v L83. Na druhej strane, keby sa posilnila L83, bola by to zbytočná kapacita v úseku Technopol - Nám. hraničiarov. V takom intervale akom tu existuje postačuje. Skôr by som sa zamýšľal do blízkej budúcnosti ako to bude vyzerať s kapacitou L84 a 99 na Bosákovej keď sa začnú ľudia sťahovať do nových domov čo vyrástli pri zastávke Mlynarovičova. Napadli ma nejaké zmeny ale ak sa požaduje viesť v Petržalke dve linky z Pražskej v intervale 8/15/10 a nie jednu v intervale 4/7-8/5, tak je môj návrh zbytočné písať, navyše by pri tom návrhu bolo potreba vrátiť na L95 ráno interval 3minúty
kecho
Re #136052 M: to je neuveriteľné, čo si to tie električky dovoľujú-vyskakovať z koľajníc do igkl pruhu, zraziť auto a potom sa nenápadne vrátiť naspäť
Re #136071 Jezo: zlé,zlé,zlé imhd ? predpokladám, že aj tie žuvačky a špina na zemi sa neodstraňujú v "1. kole". v ňom sa asi len nalepujú certifikáty o vyčistení, nie? ?
Re #136073 Danny: osobne si myslím, že prestúpiť nemôžeš, lebo máš "neprestupný lístok" možno odborne zdatnejší zdôvodnia viac...
rovnako by si potom napríklad pri využití dojazdov mohol argumetovať tým, že nepotrebuješ lístok, lebo "normálne touto trasou bus XY nechodí"... proste máš na CP uvedené zastávky, kadiaľ bus ide, tak na tie môžeš s 15min. ísť. to je niečo, ako keby som chcel ísť z ovsišťa na Šafko na 15 min. lístok, hoci priamo síce nič nejde, ale "kedysi" tadiaľ jazdila 28/88...