Reply on: no.ev.di. #136088:
z Bosákovej/Mamateyovej by si sa dostal do centra rovnako, pretože tie zastávky by ostali... a možno by sa tam dali potom nasadiť aj 15m vozy namiesto 88...
buď po stanicu alebo po Hroboňovu alebo až po kríž (ale to asi nie až tak ďaleko, možno by fakt stačilo po stanicu), keďže sa hlavne potrebujú dostať +/- na Zochovu... myslím si, že "nová 84" cez sad JK (po hroboňovu) by sa dala zvládnuť 7 vozmi, možno s vypätím všetkých síl teoreticky (40-minútová trasa) aj šiestimi, ak by bola po Vazku, určite by to bolo menej + v prípade zlúčenia 84+94 by si ušetril 11 vozov z 94ky a minimálne 2, ak nie aj 3, vozy z 84ky, ktoré by sa dali rozdeliť medzi 183 a 193...
dnes ráno som zažil srandovnú situáciu, keď klasicky išla 84 minútu či dve pred 99nou, lenže "kvalitné" dvojsemafory lidl-poliklinika Šustekova umožnili 99ne kvalitnú stíhaciu jazdu a pri albere pri výjazde zo zastávky 99na tú 84ku aj predbehnúť ? 
Danny
Mam otazku, ktora je podla mna polemicka-ohladne jednorazovych listkov.
Predstavme si aktualnu situaciu na Kramaroch, kde sa uz daky ten piatok meni asfalt.
Idem smerom od Karlovky, chcem ist na Kramare -linkou 32. Mam zakupeny 15 minutovy listok. Za beznych okolnosti jazda trva cca 10 minut, teda nemusim mat prestupny hodinovy listok(kedze idem priamo, bez prestupu). Lenze teraz je vyluka a linka ide priamo na vypadovku smerom na Prazsku bez prejazdu Kramarmi. A teraz nasleduje otazka (da sa to obdobne pouzit i na ine vyluky) Kedze moja linka nepremava v ten den beznou trasou ale zmenenou, mozem s tym neprestupnym listkom prestupit trebars na iny spoj, ktory ide na Kramare -na 2-3 zastavky? (samozrejme, keby to nebolo ako tieto dni, ze tam nechodi vobec ziadna MHD.) Ako upraveny priklad by mohli byt trolejbusy, ktorym by opravovali trat a trebars by nebola hradena autobusova doprava za trolejbusy na moju cielovu zastavku, ktora je za normalnych okolnosti riadnou trasou trolejbusu).
Snad som to napisal zrozumitelne. Tak poradte