Vladimir: Prchody neexistuju ani na linkach 27 (1 voz v sedle + 2 v spicke), 28 (1), 35 (1+1), tie robia len samy seba. Okrem jedneho posiloveho spoja R/O/V na linke 27, ktore robi voz z linky 21.
Vladimir: hahaha, zevraj prechody medzi 43 a 38, ved tie linky su vypravovane kazda z inej vozovne! Ked linku 38 vypravovala Trnavka tak tam dokonca na cely den par krat vypravili aj klbovu Karosu. No je mozne, ze rano linka 38 robi posilu ako 49/2.
Mám jeden vynikajúci nápad na úspory pre Mikiho:
Treba zrušiť v Bratislave všetky električky, trolejbusy a autobusy. Tiež sa nič tragického nestane. Mesto a štát ušetrí obrovské peniaze, bratislavčania si zvyknú, veď peši sa skôr dostanú z jednej časti mesta do druhej ako obyvatelia iných regiónov Slovenska do zamestnania. Podobne treba postupovať aj v ostatných slovenských mestách.
Čo sa týka SORov, zdá sa mi, že sa vám (alebo DPB) to trochu vymklo z rúk. Pôvodná teória, že SORy budú obsluhovať linky s malým počtom cestujúcich, kde klasický 12m autobus je luxusom. No v ostatnom čase sa nestačím čudovať, kde všade sa SORy objavujú. Nie som síce z BA, no v mojich spomienkach určite nevystupujú linky ako 29, či 30 ako linky s nízkym počtom cestujúcich. A hovoriť o náhrade Karos SORmi je už úplné šialenstvo (s výnimkou prípade, ak by typovaá zámena vozidiel bola kompenzovaná adekvátnym skrátením intervalu).
Potom, čo som si do tlačiarne kúpil nový atrament som znovu rozbehol postupné zostavovanie môjho súkromného karisblokového linkového cestovného poriadku MHD v BA. Znova som však naďabil na nejasnosti, tak sa pýtam:
Na aké linky existujú prejazdy z liniek č. 27, 28, 35, 38 a 43? Pôvodne som si myslel, že linky č. 38 a 43 obsluhuje spoločne len jedno vozidlo, no odchody tomu nenasvedčujú. Ako tam tie prejazdy teda fungujú? Fungujú tam vôbec nejaké prejazdy? Lebo ak by mi niekto tvrdil, že linku č. 38 obsluhuje len jedno vozidlo, ktoré celý deň jazdí len na tejto linke, asi by som utrpel šok (absurdne nízka produktivita práce). Ako je to teda?
neopl@n: No na tej 80 by som ten KompreSOR nerád videl tá odveze počas špičky dosť ľudí a B10,5 by bolo asi málo. A Aj iné. No na niektoré vážne by s hodili. Veď uvidíme čo bude keď doslúžia aj CNG. Dúfam, že ich potom nebudú prerábať na pohon H2O
KLF: jasne som sa pomylil 7114 má prísť v apríli 7115 asi po prázdinách.
Čo je s T3AS 7303. Mala najazdiť 15000km so záťažou. Neviete aspoň približne koľko sa jej podarilo bez poruchy. Boha kým ju dotestujú bude aj asynchrónny pohon zastaralý.
KLF #13485 : 7115 už v apríli ale kedy začne jazdiť?! 7116 neviem.
neopl@n #13484: pretože chceli niečo nízko kapacitné a tento vyhovuje na väčšinu liniek aj keď na niektoré kde jazdí kompreSOR B 9,5 by skor mohol jazdiť 10,5. Veď 415 má kapacitu 102 cestujúcich ten B 10,5 91 a B 9,5 má 81. V podstate je to pekne odstupňované. Škoda že nekupavali aj B 10,5. Na takú 180 ideálny. A určite by sa našli aj iné linky.
si #13483 : kedže tam nebudú preberať utajované skutočnosti určite to bude verejné inak by nedávali ani tú pozvánku. A určite si môžeš robiť záznam, akýkoľvek. To či budeš môcť sa zapájať do diskusie o daných problémoch neviem, ale ak áno skrz tú koncepciu rozvoja DPB by sa tam oplatilo ísť. Ešte neviem ako mi to vyjde s časom ale stredu by som mal mať voľnú.
J: je tam volny vstup ? ak ano, asi by som sa dosiel pozriet aj ja je tam mozne s nimi aj prehodit slovko - dve alebo sa tam da byt iba ako pozorovatelia ? Je mozne si robit zaznam z toho o com tam kecaju (a potom ho pripadne zverejnit) ?
Stými starými kačicami je to naozaj biedne. Mimochodom 12. februára je zasadanie finančnej komisie magistrátu a 2 až 5 bod je toto:
Návrh rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na rok 2003
Návrh na zabezpečenie rekonštrukcie električkovej trate na Mostovej ulici, vrátane rekonštrukcie povrchovej úpravy Mostovej ulice
Návrh maximálnych cien cestovných lístkov mestskej hromadnej dopravy v Bratislave dňom 1.5.2003
Návrh koncepcie rozvoja Dopravného podniku Bratislava, a.s. pre roky 2003 až 2007
Pozvánka je na hore-uvedenej adrese. Kto zvás tam pôjde. Ja asi áno.
J
Čo je s T3AS 7303. Mala najazdiť 15000km so záťažou. Neviete aspoň približne koľko sa jej podarilo bez poruchy. Boha kým ju dotestujú bude aj asynchrónny pohon zastaralý.