Reply on: luky133 #134566:
dobré psycho teda ? inak keď som videl v Brne ako majú postavené trate, že často krát sú normálne v ceste autám, tak by kľudne v BA mohla električka premávať do Vrakune v trase L202, pričom by električka kľudne mala vlastnú trať bez vstupu áut do koľajiska a ešte IAD by ostali dva pruhy. Gagarinova je dosť priestranná, rovnako ako Prievozská. Vo Vrakuni by možno bol taký úsek ako je Čachtická v Rači, ale inak by na 90% trate šlo spraviť električke oddelenú trať. Neviem prečo sa u nás robia drahoty okolo tohoto. Keby sa nerobili tá trať by mohla byť, rovnako ako aj na Pražskej ulici cez Patrónku do Dúbravky. Trolejbusy by neposkytli vôbec väčšiu kapacitu ako autobusy preto si myslím, že električky by tam bolo treba. Tiež som zvedavý kedy sa začne uvažovať s nahradením trolejbusov na Trnavskej ceste, kde je v stredovom páse miesta dosť pre električky. Hustota dopravy na Trnavskej je tak silná, že tam nie je podľa mňa o čom diskutovať či je tam treba kapacitnú dopravu alebo nie. Keď v Brne napr. do totálnej prdele chodí L1 (koniec Bystrce a Řečkovic) alebo L8 na koniec Líšne, a mohli by sme takto menovať kde všade chodia Brnenské električky takto do miest s oveľa menším osídlením ako sú niektoré časti BA.
Solider
A čo sa týka trolejbusov do Vrakune, tie nechaj tak... ?