Reply on: kacka #134228:
zrušili by sa linky, nie električky... a spoje by sa pridali tam kde by ich bolo potreba a nie na vozenie vzduchu z Hl.st. Tým nechcem povedať, že L2,3 a 8 sú nepotrebné, avšak jedna linka je tam navyše. Sadni si na zastávku STU a sleduj ako sú vyťažené električky. 13 ešte ako tak, možno keby 3 a 8 nechodili hneď po sebe, bolo by to lepšie.
no.ev.di.
Električky by mohli spraviť takto :
L2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st. (6//12)
L4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra (6//12)
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves (8//15)
L7 : Rača - Americké nám. - Nám. Ľ. Štúra/Šafárikovo nám. - Dúbravka (8//15)
L9 : Dúbravka - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - Ružinov
(8//15)
L12 : Ružinov - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra - Karlova Ves (8//15)
L13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra (8//15)
- dúfam, že je zrejmé z návrhu, že linky 2 a 4 sú vedené v prekladoch na spoločnom úseku
- L12 som obojsmerne poslal cez Jesenského lebo zo Šafka premáva do Ružinova tiež L50 a každých 6min premáva aj L4 na Trnavské mýto k linkám 9,12 a 78