Reply on: intony #133638:
načo tam obratisko? nebolo by lepšie ho spraviť pri Technopole alebo pri Holíčskej a potom ťahať trať ďalej?
, nevies este nejake info ?
. L98 urcite v takejto forme nebude moct byt pretoze by to malo vysoke naklady, kazdopadne bolo by fajn mat v BA skoro celu MHD na elektrickej trakcii, ale zase neprehanat to a urobit ju len tam kde sa naozaj oplati a nebude problem s realizaciou trolejoveho vedenia
lenže - tuším sa tvrdilo, že Bosákovu prejde zvrchu ako MUK no a ako tam potom chcú zrazu skočiť na malom kuse o 5 či 10 metrov (alebo koľko je tá výška nadjazdu) dolu "na zem"?
keď si máš hneď po nástupe označiť lístok...
ja som to od T3 pochopil tak, že pôjde podľa grafikonu (tuším je aj tolerancia skorších odchodov do 1 min. nie? aj keď tá tolerancia je podľa mňa blbosť-ako cestujúci skôr akceptujem meškanie ako skorší odchod) zo zastávky preč a nepôjde do meškania kvôli niekomu, kto bude dobiehať na zastávku...
enge2
k tym trolejbusom myslim, ze v petrzalke by bolo prospesne mat tie trofliky (ale je to sci-fi) dolezitejsie je podla mna zatrolejovat Lamac - Patronka a Letisko - Radiova, potom budu nasledovat DD - Stare grunty - Patronka
Inak viem ze BA ma problem ze nemoze moc cerpat z Eurofondov, ale nie je vramci EU aj nejaky prispevok za Ekologicku dopravu a jej budovanie??? ?