Reply on: Ike #133445:
k bodu 1)
Síce tiež pravda, Tak na "Zlato-Pieskovej radiále" by sa vymenila konečná v mojom návrhu M6 s L12. No neviem, skladov je tam plno. Ja čo som tam šiel terajšou L2 a 4 (do OC Palace) tak sa mi nezdala byť príliš vyťažená. No šiel som poobede. Možno by tam stačilo len ráno zahustiť trocha interval. Však ani teraz tam nieje o veľa vačšia kapacita až nad kapacita. Tam by chcelo nejakú linku posilovú špičkovú.
2) -myslel som nadjazdy tam kde je to realizovateľné samozrejme. Rači by sa dali spraviť tam je dosť miesta. V Karlovej vsi ani netreba už robiť tam už aj sú - Napr pri obratisku Karlova ves.
3) - Metrolinky som myslel že by stáli na všetkých zastávkah -leda ak by sa vybudovali niekde predjazdné koľaje -čo je ale nákladné... Jedine Metrolinka sa líši v tom, že má výraznejšie hustejší interval a je to vlastne hlavná nosná linka.
Metrolinky interval 6minút v prekladoch 2 minúty. Doplnkové linky 15-20 minút a menej kapacitné vozy.
vlado13
ak sú zastávky od seba vzdialené v priemere cca 250 m (pozor netvrdím to), tak úsek medzi nástupnou a 4. zastávkou má 1000 m, prejsť to do 10 min. v mestských podmienkach (niekoľko priechodov, zväčša svetelne riadených), to chce vysokú priemernú rýchlosť - možno až 10 km/hod., to by dokázal málokto, kto nie je trénovaný, k tomu si treba uvedomiť, že bežne málokto má vhodnú obuv na rýchlu chôdzu (ženy navyše vyššie podpätky), či dokonca dlhší beh,