Reply on: ivanbuto #130608:
Ja som tiež myslel nejako podobne, aby sa polhodina stíhala, zachádza vždy v jednom smere - striedavo.Teda, jednej spoj smerom na Hodžovo nám. so zachádzkou na Kalváriu, späť však už bez zachádzky.
Ďalší zas so zachádzkou smerom na Búdkovú, bez zachádzky smerom na Hodžovo nám. Obe vychádzajú na 20 min.
Nie, samozrejme, celý deň, ale iba v špičke, v poobednej s jednou dierou. Takto má ten vodič prestávku každý deň, každú hodinu 36 min. ?
MiroBA
Ono by nebolo inak zlé aj celú K2 8133 zachovať ako historičák ale mať 2ks K2jok by bolo asi zbytočné. Ono predpokladám, že nakoľko sa využívala len ako cvičná, mohla byť vcelku zachovalá. Ale zase takto sa papiere znej mohli využiť pre novostavbu.
V tejto súvislosti taká otázka. Prečo vlastne sa to vykazuje, že "akože" modernizácie kedže reálne ide o zbrusu nové vozy?
Nemožu mať teda aj zbrusu nové papiere a vedené to ako nové vozidlá?
Či ako nové vozy by vyšli drahšie? Alebo sa to robí aj pre komplikácie, že by sa musel vypísať tender a pod...?