Bordel na Štefánikovej ulici : http://www.bratislavskenoviny.sk/122690/doprava/ako-lahko-sa-da-znefunkcnit-jedno-mesto?utm_source=mailing&utm_content=122690&utm_campaign=20090601
nebola by od veci električka...
Včera som bol fotiť linky linky 52,54,56,57 a 65. 57 sa mi podarilo zachytiť na Spádovisku I. a chceli sme ísť na Žabí majer čo mal ísť o polhodinu. Keď sme sa predrali cez porastenú lúku medzi Kalným jazerom a Žabím majerom tak dakomu tam ušli psy a tak sme lúku prešli naspäť v rekordnom čase, takže fotka víkendovej 57 na Žabmajeri nebola ?
nebola by od veci električka...
Včera som bol fotiť linky linky 52,54,56,57 a 65. 57 sa mi podarilo zachytiť na Spádovisku I. a chceli sme ísť na Žabí majer čo mal ísť o polhodinu. Keď sme sa predrali cez porastenú lúku medzi Kalným jazerom a Žabím majerom tak dakomu tam ušli psy a tak sme lúku prešli naspäť v rekordnom čase, takže fotka víkendovej 57 na Žabmajeri nebola ?
MiroBA
Ono by nebolo inak zlé aj celú K2 8133 zachovať ako historičák ale mať 2ks K2jok by bolo asi zbytočné. Ono predpokladám, že nakoľko sa využívala len ako cvičná, mohla byť vcelku zachovalá. Ale zase takto sa papiere znej mohli využiť pre novostavbu.
V tejto súvislosti taká otázka. Prečo vlastne sa to vykazuje, že "akože" modernizácie kedže reálne ide o zbrusu nové vozy?
Nemožu mať teda aj zbrusu nové papiere a vedené to ako nové vozidlá?
Či ako nové vozy by vyšli drahšie? Alebo sa to robí aj pre komplikácie, že by sa musel vypísať tender a pod...?