Reply on: vlado13 #129525:
naklady na vybudovanie a udrzbu infrastruktury su vo fixnych nakladoch.Ja predpokladam presun casti cestujucich z inych liniek, takze kapacita nebude nevyuzita. Lenze je tu este rozvojove uzemie Petrzalka Juh, ktore potrebuje napojenie na kapacitny system.
MiroBA
A čo sa Pražskej týka neviem aké je tam stúpanie, možno teoreticky by sa to dalo realizovať tunelovým variantom -samozrejme v dohľadnej dobe určite nie. Ešte od Patrónky na Pražskú možno tam je svah volačo miernejší ale aj ked tak by musela prejsť celým stúpaním viest električka bez zastavenia a mať všetky nápravy hnacie -teda nič pre K2.
V Prahe na Barrandov je stúpanie volačo 6% Trojska ulica m8 5,7% ak si dobre pamätám. Skúsenosti by som čerpal odtial.
Inak ked sme už pri tom aké je največšie stúpanie v BA? Asi to bude úsek Molecova Karlova Ves.