Reply on: 810zssk #129569:
Je ale niekde už nie je iná možnosť a pri tomto stavebnom boome už nebude električka dlho stačiť. Hlavne ak sa požiadavky na kapacity na radiálach budú zvyšovať a trate v centre budú ponúkať len to čo teraz tak sme v keli, preto by bolo nutne treba keď už nie to metro, tak vystavať tretiu trať centrom mesta a premýšľať zároveň o štvrtej. Lebo potom v centre dopadneme s električkami tak ako teraz, keď museli byť 11 a 14 zrušené pre priepustnosť Šafka.
MiroBA
A čo sa Pražskej týka neviem aké je tam stúpanie, možno teoreticky by sa to dalo realizovať tunelovým variantom -samozrejme v dohľadnej dobe určite nie. Ešte od Patrónky na Pražskú možno tam je svah volačo miernejší ale aj ked tak by musela prejsť celým stúpaním viest električka bez zastavenia a mať všetky nápravy hnacie -teda nič pre K2.
V Prahe na Barrandov je stúpanie volačo 6% Trojska ulica m8 5,7% ak si dobre pamätám. Skúsenosti by som čerpal odtial.
Inak ked sme už pri tom aké je največšie stúpanie v BA? Asi to bude úsek Molecova Karlova Ves.