predlzenie T-busov k Novemu mostu nicv nevyriesi, spravne by to malo byt v linii dnesnej 133 s pokracovanim po Karadicovu, kde by sa to spojilo s exitujucim vedenim, chcelo by to este spojku od Geologickeho ustavu po Botanicku, v oboch smeroch, tym by sa zabezpecilo zokruhovanie trolejov a variability dopravneho prepojenia DD i KV s mestom po viacerych trasach, zaroven by sa vyrazne mohla obmedzit potreba prestupu ma elektricky v KV (Molecova - Botanicka) alebo dalej na nabrezi, ak by sme nabrali odvahu (peniaze by sa urcite nasli), mohlo by sa natiahnut trolejove vedenie z nabrezia cez Staromestsku, nam. 1. maja, Mytnu, Vazovovu na Racianske myto a potom od Trnavskeho myta dalej (spat) po trase linky 31 vratane odbocky do Mlynskej doliny k internatu, mozno i dalej pre nahradu t-busom,
linka 33 by mohla zostat ako lokalna s tym, ze by sa doplnili troleje na Janotovej, Banikovej a Karloveskej, premavat by mohla najma v rannej spicke a zabezpecovala by hlavne prestup na elektricku v smere do Dubravky s moznym doplnenim o prestup do KV v smere Molecova - Botanicka, ale na ovela bezpecnejsom svetelne riadenom priechode, kedze nie je v priamom ohrozeni odbocujucich vozidiel,
linka 32 ako "dialkova" by sa mohla opat vratit na Molecovu a skratit prepravny cas na Patronku, Kramare a hl. stanicu,
Tak to teda rozhodne nie si sám, myslím, že 99% diskutujúcich tu má už tzv. antidunčovský reflex, t. j. zbadá príspevok s jeho nickom a automaticky ten príspevok preskočí...
Ach jaj , zase plno nedostatkov . Safko si uplne odrezal od sveta -len 9 a 13ka ??? - cize si odrezal Raciansku radialu, vajnorsku a polovicne aj karlovesku . Musim najst uz aj v "sufliku" svoj navrh, ktory predstavim.
Jedine co sa mi paci su tie SOLA na L2 - dovolim si tvrdit ze by stacil aj 8/12 ak je to spicka /sedlo . Na L13 trosku prepych s tymi 6 minutami ? detto L4
Inak ma napadol nový systém vedenia električkých liniek s tým, že by prestal platiť jednotný interval pre všetky električkové linky :
L2 : ŽST NOVÉ MESTO - Trnavské mýto - Vazovova - HLAVNÁ STANICA (6//12) 1xT3
L4 : KARLOVA VES - Jesenského - Špitálska - Trnavské mýto - ZLATÉ PIESKY (6//12) 2xT3
L5 : DÚBRAVKA - Šafárikovo nám./Jesenského - Americké nám. - Račianske mýto - RAČA (8//12) 2xT6A5
L7 : bez zmeny trasy (-/-/12//-) K2
L9 : RUŽINOV - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - Šafárikovo nám./Jesenského - DÚBRAVKA (8//12) 2xT3 / T6A5
L13 : bez zmeny trasy (6//12) 1xT3
L16 : RAČA - Račianske mýto - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - RUŽINOV (8//12) K2
L17 : bez zmeny trasy (12/-/-//-) K2
A k problému liniek 65 a 67 ma napadlo takéto rišenie :
L67 : predĺžiť od Astronomickej po Trnavskej ceste na ŽST NOVÉ MESTO a L65 presmerovať z Galvaniho na Trnavskú cestu na ŽST NOVÉ MESTO, ľudia by tak mohli z Vrakune a P.Biskupíc z linky 67 prestúpiť na Clementisovej na 61 alebo 65 a zas naopak by ľudia pri ceste na Astronomickú mohli použiť okrem 39 aj 67. Navyše by sa tým vyriešila doprava na Tomášikovej ulici kde je zástavba, aj teda kvôli tomu, že už tam nepremáva 96 ako kedysi (8/-/10//-) ale len 196 (15/-/20//-)
Tak si sprav vodičák na nejaké väčšie vozidlo a potom za vlhka pri brzdení prejdi z asfaltového povrchu na dlaždičky a uvidíš, čo na nich bolo zlého...
"netreba dve, stačí jedna zdvojená" - Please, translate it for me. Kefalín, čo si predstavujete pod takým pojmom zdvojená? Buď sa K2 zrekonštruuje na 1x TV 8 (čo sa v pohode dá) alebo na 2x TV 8. Žiadne "zdvojené" TV 8 neexistujú.
Preto, že síce omnoho zastaralejšie, ale aj omnoho zachovalejšie a z ich pohľadu ďaleko výhodnejšie z hľadiska údržby električky dostanú zadarmo z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska... A často im darca zaplatí ešte aj dopravu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
vlado13
linka 33 by mohla zostat ako lokalna s tym, ze by sa doplnili troleje na Janotovej, Banikovej a Karloveskej, premavat by mohla najma v rannej spicke a zabezpecovala by hlavne prestup na elektricku v smere do Dubravky s moznym doplnenim o prestup do KV v smere Molecova - Botanicka, ale na ovela bezpecnejsom svetelne riadenom priechode, kedze nie je v priamom ohrozeni odbocujucich vozidiel,
linka 32 ako "dialkova" by sa mohla opat vratit na Molecovu a skratit prepravny cas na Patronku, Kramare a hl. stanicu,