Čo sa týka výluky električiek v Tuneli navrhujem nasledovné:
L1: Dúbravka - Karlová ves - Nábrežie - Hlavná stanica
L4: bez zmeny
L5: Dúbravka - Karlová ves - Nábrežie - Obchodná - ŽST Vinohrady - Rača (interval 6 minút, večer 10 minút, v Dúbravke nahrádza L12 a v Rači L11)
L6: ŽST Nové mesto - Vajnorská - Trnavské mýto - Vazovoa - Obchodná - kamenné námestie - Špitálska - krížna - Trnavské mýto - Vajnorská - ŽST Nové mesto.
L9: Karlova ves - Nábrežie - Kamenné námestie - Šptálska - krížna - Trnavské mýto - Ružinov (interval 6 minút, večer 20 minút, v Ružinove nahrádza L14, v Karlovej vsi posilňuje L4).
L 11, 12, 13 a 14 by boli dočasne zrušené.
L1: Dúbravka - Karlová ves - Nábrežie - Hlavná stanica
L4: bez zmeny
L5: Dúbravka - Karlová ves - Nábrežie - Obchodná - ŽST Vinohrady - Rača (interval 6 minút, večer 10 minút, v Dúbravke nahrádza L12 a v Rači L11)
L6: ŽST Nové mesto - Vajnorská - Trnavské mýto - Vazovoa - Obchodná - kamenné námestie - Špitálska - krížna - Trnavské mýto - Vajnorská - ŽST Nové mesto.
L9: Karlova ves - Nábrežie - Kamenné námestie - Šptálska - krížna - Trnavské mýto - Ružinov (interval 6 minút, večer 20 minút, v Ružinove nahrádza L14, v Karlovej vsi posilňuje L4).
L 11, 12, 13 a 14 by boli dočasne zrušené.
Preto som pisal ze budu mat len jednu spolocnu zastavku navyse
luky133
Re #127571 Petto: No zápcha ich bude, ale ja budem využívať 133. ? Ale zredukovať spoje nie sú dobrý nápad. Lebo síce budú mať rovnakú trasu, ale potom pôjdu iným smerom. Zrušiť 12 nie je zase dobrý nápad lebo by sa zrušilo spojenie z Dúbravky a DNV...