Reply on: jandro #126583:
Tak upresním. Mapky mám dve, obe sú súčasťou orientačného plánu Bratislavy (je to v knižnej forme, takže podľa mňa skôr atlasu). Jeden je z roku 1967 a druhý z roku 1968, sú v nich malé rozdiely. Atlas z roku 1967 je s rozpadnutou väzbou, zato ten z roku 1968 je ako nový (akurát je v ňom pár poznámok písaných perom).Len pre zaujímavosť, opísané trasy nočných liniek z roku 1968:
Trať č.1: Nám. SNP - Starý háj - Ovsište - Petržalka kolónia
Trať č.2: Nám. SNP - Jurajov dvor - Vajnory
Trať č.3: Nám. SNP - PKO - Karlova Ves - Devín
Trať č.4: Hlavná stanica - nám. SNP - Centrálne trhovisko - Trnávka
Trať č.5: Nám. SNP - Miletičova - Prievoz most - Biskupice
Trať č.6: Nám. SNP - Hlboká cesta - Mlysnká dolina - Lamač - Dúbravka
Trať č.7: Nám. SNP - Račianské mýto - Gaštanový hájik - Rača
Trať č.8: Hlavná stanica - nám. SNP - Weissova kolónia - Vlčie hrdlo
Trať č.9: Hlavná stanica - nám. SNP - KÚNZ - Miletičova - Tomášikova - Ostredky
Trať č.10 Mierové nám. - Búdková, Mierové nám. - Koliba
Peon
Výhody novej trasy (od 30. 3. 2009):
1) Obsluhuje Lidl na Trenčianskej ul. - zastávka "Mliekarenská"
2) Má zastávku priamo pri Miletičke - zastávka "Trhovisko"
3) Má výhodný prestu z / na električky na zastávke "Záhradnícka" (ale v podstate aj na 205 a 212, keď neskôr pôjdu po svojej pôvodnej trase)
4) Obsluhuje dôležitú prestupnú zastávku "Zimný štadión"
5) Obsluhuje dôležitú prestupnú zastávku "Bajkalská".
Neobsluhovanie zastávky "Slovanet" je, myslím, že v porovnaní s bodmi 4 a 5 menej dôležité. A to, že cez Zimný štadión a Bajkalskú je to mierne navýšenie vzkm by snáď magistrát zafinancoval, keď napr. takú 133-ku odobril...
Zároveň ma už nebaví pri každej pomerne častej zmene trasy 66-ky vysvetľovať mojej babke, kde má na ňu pri ceste z Dúbravky do Prievozu nastúpiť a tlačiť nové CP...
S týmto návrhom sa obrátim aj na DPB a ich odpoveď tu zverejním. Ale keďže nemám istotu, že mi odpíšu zo zmenymhd@dpb.sk , tak to skúsim na zakon.informacie@dpb.sk