Reply on: Ike #126252:
vsetci tu argumentujete metrom, pritom si asi nevsimli ze metro je nieco trochu ine - dvere metra su posuvne, nie odklopne alebo otocne, takze tlak na dvere nimi vpodstate ani nepohne, plati toto pri autobusoch - sotva!!!! preto asi pri metre platia ine predpisy a metro ani nema nejaky priestor dveri kde by sa cestujuci nemaju zdrziavat... za dalsie - havaria metra je nieco radovo inak pravdepodobne ako havaria autobusu. Autobus je v cestnej premavke kde sa moze stav vselico - zist z cesty, narazit don ine vozidlo... kto je asi najviac ohrozeny - ten kto stoji na schodikoch, kde nema. co z toho sa moze stat metru - separovanemu od inej dopravy, kolajovemu... istotne moze sa vykolajit, zrazit s inou supravou, ale ta pravdepodobnost... metro a autobus su neporovnatelne, a platia pre ne preto aj logicky uplne ine predpisy, predpisy nie su blbosti na zneprijemnenie zivota ale odzrkadluju dohodnutu PRIJATELNU MIERU RIZIKA. a v metre je podla mna pripustne stat natlaceny na dvere - pokial su to dvere posuvne konstruovane odolat aj silny tlak kolmo na ne, a v autobuse je to podla mna nepripustne, a tak hovoria aj predpisy!
810zssk