Reply on: Ike #126252:
vsetci tu argumentujete metrom, pritom si asi nevsimli ze metro je nieco trochu ine - dvere metra su posuvne, nie odklopne alebo otocne, takze tlak na dvere nimi vpodstate ani nepohne, plati toto pri autobusoch - sotva!!!! preto asi pri metre platia ine predpisy a metro ani nema nejaky priestor dveri kde by sa cestujuci nemaju zdrziavat... za dalsie - havaria metra je nieco radovo inak pravdepodobne ako havaria autobusu. Autobus je v cestnej premavke kde sa moze stav vselico - zist z cesty, narazit don ine vozidlo... kto je asi najviac ohrozeny - ten kto stoji na schodikoch, kde nema. co z toho sa moze stat metru - separovanemu od inej dopravy, kolajovemu... istotne moze sa vykolajit, zrazit s inou supravou, ale ta pravdepodobnost... metro a autobus su neporovnatelne, a platia pre ne preto aj logicky uplne ine predpisy, predpisy nie su blbosti na zneprijemnenie zivota ale odzrkadluju dohodnutu PRIJATELNU MIERU RIZIKA. a v metre je podla mna pripustne stat natlaceny na dvere - pokial su to dvere posuvne konstruovane odolat aj silny tlak kolmo na ne, a v autobuse je to podla mna nepripustne, a tak hovoria aj predpisy!
MiroBA
No to ma prekvapilo teda, že Mercedes može byť taký nekvalitný.
Ale ono to podľa mňa bude tým, že kdo si aj aké komponenty zvolí, niekto chce ušetriť tak si povie dajte mi tam hento - tamto len aby sa ušetrilo a tak to aj potom dopadne. Dalšia vec je, povráva sa, že Mercedesy Citara motujú kdeakí Turkovia i v nemecku tak by som sa ani nečudoval. Každopádne je to dosť veľká ostuda pre Mercedes.
A ktorý Kolín máš v príspevku na mysli ten český či Nemecký?
Ale ono je podľa mňa veľká možnosť variability komponentov a myslím si že zákazky pre "ex východný trh" všetci tak trocha flákajú -napr. už len BA Solarisy. Pre Berlín si Solaris určite dal omnoho viac záležať.
Možno v tomto je ešte i ten SOR kvalitnejší, pretože nemajú toľko trhov "na západe" tak sú ich výrobky spoľahlivejšie.