Martin: samozrejme tým som nemal namysli, že údržbu neháme a nech sa výrobcovia prispôsobia,to si ma zle pochopil, ale to že kým sa nám nepodarí zmeniť prístup našich pracovníkov atk kupovať Kaarosy je veľmi drahý špás. Nedám 5 mil za bus aby som polovicu zo sumy v pribehu 5 rokov do nej znovu vrazil.
J
A eštze niečo, nedalo by sa napr. z niektorých I283(majú silný motor) vyhodiť zo zadnej časti všetky sedadlá, nazvali by sa špičkové vozy a chodili by na špičku napr. na 21, 83,... (alebo by sa nehali len sedadlá predpísané pre ZŤP.)
martin: Ak by sa mali kupovať K900 tak to radšej Slovbus, či tie dalšie dve značky, čo sa vyrábajú na Slovensku: Nebudem predsa podporovať Český trh ak môžem svoj. A Ikarus nepoložil vývoj 400 rady ale obyčajný tunel. Vlastne ich zachránila Bratislava kúpov 100 busov, ale za podpriemernú cenu
dusoft: No jo len keby sa začali ich reko a vymenili sedačky. Ľudia by ich potom milovali, lebo sú veľmi priestrané. A mohli by sa zuschopniť aj tie čo stoja polorozobraté.