Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 21Tr #125777:
Trať zrušuje MDPT rozhodnutím.
Reply on: Solider #125775:
Teda oprava nezjazdná a navrhnutá na zrušenie je 136 ?
Reply on: Solider #125775:
Čiže dané rušenie trate prerokujú železnice aj s danými obcami či by v budúcnoti využili trať opäť na dopravu alebo je to čiste interná záležitosť železníc?

Štve ma, že také krásne trate miznú ? dúfam najmä, že trať do Katarínskej Huty a Brezovej pod Bradlom prežije. Tieto dve by som si rád prešiel.
Reply on: 21Tr #125773:
Ako som už spomenul, celé sú. Na niektorých ale rozhodne chýba nejaký potenciál na obnovenie do budúcnosti.
Reply on: 21Tr #125772:
Pokiaľ sa dobre pamätám, všetky tebou spomenuté trate by mali byť zjazdné, čiže pokiaľ by si niekto vybavil jazdu a dostal by na to povolenie, tak nevidím problém.
Reply on: 21Tr #125772:
Na vsetkych menovanych tratiach ano, na 175 nie. Ta trat je zrusena, kolajnice uz su vytrhane na vacsine trasy "tiezobyvatelmi", v Poltari dokonca sami tratovaci kus kolaje vytrhali kvoli budke pre PZZ.
Reply on: Solider #125771:
Sakra ? dúafm, že tie trate čo som menoval sú celé ešte.
Reply on: AAA #125766:
V ruke mám CP vlakov a doprava je t.č. zastavená na tratiach : 112, 115, 117, 124, 136, 142, 161, 163, 166, 168, 186 a 192. Čiže naša 175 padla ? ?

Dá sa inak vybaviť aspoň nejaký mimoriadny odvoz 810 alebo M131 na tej trati? Dačo ako jazda fanúšikov železničnej dopravy...
Reply on: 21Tr #125770:
Zrušená je definitívne, veď minimálne na polovici trate už nie su koľajnice vďaka kakaovníčkom.
Reply on: Martin Fundárek #125763:
Však to viem, že Veľký Krtíš - Lučenec, že je peážna trať, veď som písal Maďarské dediny do trasy. A trať Poltár - Rimavská Sobota, bola kraivina jak hrom, samý oblúk a motala sa strašne. Som ju lúštil jak krížovku na googli. A zrušená je už aj fyzicky alebo len dočasne na nej nepremávajú osobné vlaky a pre nákladné ešte slúži?

Smutné je, že celkovo tie trate na Vľký Krtíš, Medzev, Slavošovce, Dobšiná, a už aj Katarínska Huta (163) sú v keli, resp. prestali tam premávať vlaky? Čo sa do pekla deje? ?
Reply on: Ike #125746:
No ja si myslím, že tá trať bude prínosom. Blbosť by to bola jedine vtedy, keď by kopírovala existujúce trate.
Reply on: AAA #125766:
Trať Poltár - Rimavská Sobota bola (tuším koncom roka 2007, no s dátumom som si nie istý) definitívne zrušená a vyškrtnutá zo znamu tratí. Teraz už nemá zmysel hovoriť, že doprava je t.č. pozastavená, lebo tá trať už proste oficiálne neexistuje (a miestami už neexistuje ani v skutočnosti vdaka niektorým aktívnym spoluobčanom).
Reply on: Martin Fundárek #125763:
Poltár-Rimavská Sobota je zrušená rozhodnutím MDPT, alebo je papierovo len doprava t.č. zastavená?

Martin Fundárek

Reply on: AAA #125762:
Mne sa to tiež vidí neekonomické. Len uznávam, že jeden variant by mal pozitíva aj pre nás, nielen pre Rusov a Rakúšanov.

Martin Fundárek

Reply on: Ike #125754:
No NerozVážny tliapal, že sa vraj postaví jednak pozdĺž existujúcich tratí, jednak sa využijú niektoré trate, kde je teraz doprava zastavená (tomu druhému nerozumiem, pretože všetky vedú zo severu na juh, kým ŠRT má viesť z východu na západ)

Martin Fundárek

Reply on: 21Tr #125759:
Zabudol si prečítať "spojenie ... je úplne nevhodné". Bratislava-Nitra autá necelých 90 km po diaľnici a rýchlostnej ceste, vlaky 98 km a z toho 35 km jednokoľajka. Nitra-Levice nič. Levice-Šahy s úvraťou v Čate, jednokoľajná lokálka. Veľký Krtíš-Lučenec peážou cez Maďarsko, kde sa jazdí tuším 20 (MÁV nemajú záujem o údržbu). Poltár-Rimavská Sobota nezíva prázdnotou, ale je už zrušená.
Pre tieto oblasti by železnica priniesla nejaké pozitíva. Ak by však išla cez Zvolen, tak by to bolo úplne nanič.
Reply on: Martin Fundárek #125753:
K bodu 2. Myslíš, že keď nemáme využitý koridor, ktorý modernizujeme už pomaly 10 rokov rýchlosťou necelých 10 km/rok a prekladisko ČnT je efektívne budovať novú trať krížom cez celý štát? Podľa mňa by bolo už skôr lepšie riešiť koľajovou splietkou na "južnom" ťahu v úseku KE - ZV - GA - BA NM - BA Petržalka - OBB. Ale nejak sa o to veľmi nezaujímam, nepoznám sklonové, výškové pomery toho tvojho návrhu, ani trate 160, takže je to skôr otázka na teba. Ale v zásade som proti celému návrhu ŠRT.
Reply on: Emo #125744:
Predpokladám, že Polsko si prekladá samo a ak sa nemýlim má aj nejaký úsek ŠRT.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.