Rofl, ty si kto ? Začni ma oslovovať tak ako sa na diskusiu sluší a patrí, pretože vyzeráš ako chudák. To si po rokoch môže dovoliť laminátka, ale nie ty.
Jeden nástup do vozidla navyše a k tomu aj nízkopodlažný vždy urýchli nástup do súpravy. Ak si opačného názoru, konzultuj toto so svojim učiteľom matematiky, prípadne zájdi na SAV aniosekundu. ?
Jestvujú nejaké správy z miest, kde sa vaňové úpravy a články realizovali o hromadnom padaní cesujúcich zo schodov pri prechode z/do vysokopodlažnej časti ? Čím chceš svoje tvrdenie podložiť ? Svojim dohadom ? ?
A čo keby tam bol invalidný vozík ? Na to tá nízkopodlažná časť je primárne určená. Vzývaš komunistických predákov po večeroch ? Tí roky nehumánne nevytvárali podmienky pre ľudí so zníženou schopnosťou pohybu.
Možno by si si vedel predstaviť, že po nahradení K2 liniek vozami 2 x T3 by sa na obratiskách mohli zmeniť podmienky. Aj toto konzultuj, odporúčam Ti si to nakresliť, farebne rozlíšiť. ?
Ty by si rozhodovania o doprave nebol ani schopný.
A k tej unifikácii – opäť – tento “fakt” nemáš čím podložiť, pochopili ? Je to to isté, ako keby sme použili všetky neuspešné unifikácie Bus/Trl v bývalom československu ako argument proti nim.
Tentokrát hlásat vo vzácnej zhode s Majom OBIDVAJA nehorázne momotiny. Detailne rozoberať to tu nebudem, to môžem niekedy osobne, bod po bode. Len jeden detail za všetky - tie stupídne čelá skutočne zvyšujú atraktivitu vozidla v očiach cestujúcich.
Atraktívnejšie? Haha, modrogumná myšlienka.
Btw. nemusíš mi vysvetlovať rýchlosť - to bolo myslené ironicky na zmysel tých supermoderných atraktívnych čiel.
Pokial som to spravne pochopil (co samozrejme nie je iste :D) tak ide o spolupracu a nie "patrenie pod Zoznam". Akurat to beha na domene zoznamu, ale stale je to separatne.
Uvedomte si, prosim, ze Zahradnik nie je tupec. Jediny problem je ze Zahradnik vyuziva rozum na vlastne obohacovanie sa. Kludne by som veril tomu, ze vie, ze kupia napr. Varia (hoci oficialne to povedat nemoze).. ale ako marzy urcite nie je doveryhodny zdroj.
heh, ja by som videl ten termin, kedy nam tu bude behat 15 T for City ovela skor ? nepamatas sa, ako nam tu pod nosom podstrkovali 5 clankovu Klaru a clanky vo vsetkych novinach, ze taketo moderne, nizkopodlazne, plne klimatizovane elektricky planuje Bratislava nakupit uz o 2 roky?
Cize, ja si myslim, ze zas tesne pred volbami, nam tu bude behat aj 15 T for City, aj Vario, aj Combino a mozno aj Porscheta... Proste pred volbami nas budu namotavat, natahovat na skripce, vestko, len aby dostali nase hlasy, nas, co im dame hlasy kvoli zlepseniu dopravy!!! Hanbit sa mozu nekonecne Zahradnik + Kadnar + Cilek + Durkovsky! HANBA!!! HANBA!!! HANBA!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Jeden nástup do vozidla navyše a k tomu aj nízkopodlažný vždy urýchli nástup do súpravy. Ak si opačného názoru, konzultuj toto so svojim učiteľom matematiky, prípadne zájdi na SAV aniosekundu. ?
Jestvujú nejaké správy z miest, kde sa vaňové úpravy a články realizovali o hromadnom padaní cesujúcich zo schodov pri prechode z/do vysokopodlažnej časti ? Čím chceš svoje tvrdenie podložiť ? Svojim dohadom ? ?
A čo keby tam bol invalidný vozík ? Na to tá nízkopodlažná časť je primárne určená. Vzývaš komunistických predákov po večeroch ? Tí roky nehumánne nevytvárali podmienky pre ľudí so zníženou schopnosťou pohybu.
Možno by si si vedel predstaviť, že po nahradení K2 liniek vozami 2 x T3 by sa na obratiskách mohli zmeniť podmienky. Aj toto konzultuj, odporúčam Ti si to nakresliť, farebne rozlíšiť. ?
Ty by si rozhodovania o doprave nebol ani schopný.
A k tej unifikácii – opäť – tento “fakt” nemáš čím podložiť, pochopili ? Je to to isté, ako keby sme použili všetky neuspešné unifikácie Bus/Trl v bývalom československu ako argument proti nim.